Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, ik dacht dat de herkomst in het programmeren zelf lag..origineel: C + classes + templates (afgekort tot C++) Weet je ook meteen het verschil![]()
Is er iets wat je in C++ kan wat niet in C kan?
Ja: netjes object oriented programmeren.
origineel: C + classes + templates (afgekort tot C++) Weet je ook meteen het verschil![]()
En om welke redenen heb je voor C gekozen dan?
wolven in twilight, the hulk en enz, in welke aal werden die gemaakt? In welke taal werd het programma voor zulke 3d beelden gemakt?Alles wat je op hebt genoemd kan in elke programmeertaal. (Op "zeer realistische games" na dan, aangezien daar real-time performance toch echt te cruciaal is)
Ik zou je graag nogmaals op het hart drukken dat in een makkelijkere taal beginnen om te leren programmeren je veel sneller de resultaten gaat geven die je zoekt.
Dat C je zelf je memory management laat afhandelen betekent niet dat je dan begrijpt hoe een computer werkelijk in elkaar steekt.
Hier wil ik nog wat aan toevoegen. "Redelijk" is een understatement. Voor de projecten die meeste beginnende programmeurs starten is de performance van de taal insignificant. De algoritmes die hij gebruikt om de data te verwerken en presenteren zullen vooral uitmaken hoe snel zijn programma loopt.je kunt snel resultaat hebben met vaak redelijke performance
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.