Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C++ is veel moeilijker maar veel sneller, en met meer mogelijkheden.
C# is makkelijker en kan je snel je mooi uitziende programma's creeeren.
Ik zou voor C# gaan, hangt er eigenlijk af van wat je wil. Als je simulaties wil uitvoeren in C++ beter, maar voor in het algemeen zou ik C# gebruiken.
Ik zou het zelf afraden om met .NET talen te programmeren, dus C#. Maar als je begint met programmeren zou je het beste eerst een makkelijk taal kunnen leren zoals Visual Basic (Zodat je alle basis weet). Daarna zou je er het beste aan doen C++ te gaan doen:thumb:
Visual basic:
Dim Car1 as Car = new Car()
C#:
Car car = new Car();
Als het .NET volgens jou de toekomst heeft, zie ik het somber in. Van mijn part hadden ze dat hele .NET gedoe nooit bedacht.Waarom zou je afraden om in .net te programmen, .net is de toekomst, er zijn nu ook al verschillende projecten om .NET crossplatform te maken bijvoorbeeld: Mono (hoewel het nog alleen .net 2.0 support)
En zeg alsjeblieft NIET dat .NET beter is dan C++, want het is andersom....NET is veel beter en makkelijker, dan bijv. C++, het verschil in snelheid weegt niet op tegen het verschil in de maaktijd.
Dat neemt dus geen bijna tijd in beslag?!'Microsoft Intermediate Language' (MSIL). De MSIL-code wordt door de CLR ('Common Language Runtime') door middel van just-in-time compilatie omgezet naar machine-code en uitgevoerd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.