Wat is hier aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1991

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een groot/klein probleem, ik weet niet wat het is en heb zelf ook niet echt heel veel verstand van computers:confused:

Het zit zo.. ik dacht laatst laat ik eens wat zooi van me pc afhale wat ik niet meer gebruik zoals een aantal gedownloaden spelletjes en programmatjes om me daarbij te helpen.

Toen ik hiermee klaar was wilde ik verder gaan met een spel spelen alleen wilde hij hem niet meer openen, kon geen verbinding maken ofzo.. nouja dacht laat ik maar een virus scannen dan... na serieus niet overdreven een uur of 8 was hij klaar.. hij had iets van 260.000 bestanden bekeken en was niks aan de hand.

Daarna kwam ik er dus achter dat mijn pc helemaal niks meer wilde downloaden of openen:shocked:. Hij geeft telkens rare foutmeldingen dat hij bepaalde bestanden niet van de hardeschijf enzo kan lezen en dat zoort dingen.

Ohja ook heb ik heel vaak geen toegang tot vele progamma's en kan ik ook niks meer verwijderen, dan zegt ie: Toegang is geweigerd

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt..Mark

PS: sorry als ik dit in het verkeerde forum heb geplaatst..wist eigenlijk niet waar hij thuis hoorde omdat ik ook het probleem niet weet...

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik denk dat je iets te veel hebt verwijderd dus ik denk dat het verstandiger is om windows opnieuw te installeren en hier heb je wat leesvoer over het opniew installeren:
http://www.schoonepc.nl/

Gr Modag

Ik zou eerder kiezen voor een herstel-installatie, dan behou je gewoon al je programma's en bestanden.

En clean install met verlies van alle data kan altijd nog!

Ten 1e ff jullie bedanken voor de snelle reactie.
Maar heb nu dus het volgende probleem...Ik heb deze pc dus 2ehands gekocht zonder instalatie cd's enzovoort.. en heb dus al 2x ofzo gehad da me HD er mee stopte en er is toen volgens mij iligale xp opgezet ofzo..werkt prima hoor maar heb dus geen cd's meer :(
Weet iemand een andere oplossing of hoe ik an een andere xp kom...downloaden ofzo??

GR.

Hoi,

Denk dat je windows legaal moet kopen in de winkel.

Modag

Dankje voor de goede tip sander.

ik heb een pakket gevonden allen weet ik nou niet of dit ook gewoon windows xp pakket met upgrade of alleen de upgrade is..

Dit is het geen wat is gevonden heb:

Artikelnaam MS Windows XP Professional Upgrade (Studenten Thuisgebruik)
Taal NL
Versie (SP-2)
Medium CD
Artikelcode LPMS91b
Beschrijving Bevat geïntegreerde MS Windows XP Service Pack 2. Let op! Let op! Dit is een upgrade versie en KAN alleen geinstalleerd worden op een PC waar reeds een geldige Windows installatie aanwezig is. Een volledige Windows (OEM) licentie wordt meegeleverd door de hardwareleverancier bij aanschaf van een PC.

Reguliere winkelprijs circa 270 euro, Slim voordeel 223,75 euro!
Serienummer/ installatiecode Deze software kan eenmalig geactiveerd worden met de product key in de verpakking. Slim kan de key niet traceren, bewaar deze zorgvuldig. Heractivaties bij herinstallaties zijn toegestaan, neem daarvoor contact op met de Microsoft Product Activation Helpdesk via 0800-0233487.
Meer info MS Windows XP website
Systeemeisen PC 300 MHz of sneller aanbevolen (PC 233 MHz minimum), Intel Pentium/Celeron of AMD K6/Athlon/Duron of compatible, 128 MB RAM of hoger aanbevolen (64 MB RAM mimimum), 1,5 GB vrije ruimte, Super VGA (800 × 600) of hoger, CD-ROM of DVD-drive, toetsenbord en muis.
Zie de website van de leverancier voor exacte systeemeisen en meer informatie.

alvast bedankt.. gr mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan