Wat is ie toch aan het doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob007

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
216
Hallo allemaal!
het is stil hier bij mij in huis,
maar mijn PCtje is vol op aan het rommelen en vroeg mij af wat is ie toch allemaal aan ut doen? (lijkt wel of ie last van maagzuur heeft)
ik weet dat je dat ergens moet kunnen bezien maar in W10 weet ik dat niet meer 1 2 3 te vinden.
dat is dus een vraagje maar nu zie ik het er van kommen dat ik strakjes kan zien dat ie ergens? bezig is,
maar ik denk dat ik er dan nog niet veel van zal gaan snappen!
kan een van jullie misschien in Jip&Janneke taal iets vertellen?

tis geen dringende vraag maar ben wel nieuwsgierig.
en ook heb ik zo iets van HEEJ wat doe je? (denk er om he, khouw je in de gaten!)
je haalt toch geen narigheid uit he?! (ja noem het maar achterdochtig of zo iets....) ;-)

systeem: simpel W10 PCtje met internet.

Vriendelijke groetjes allemaal!:thumb:
Rob.
 
Klik met rechts op de Taakbalk en kies dan Taakmanager.
Klik dan eventueel op "Meer details"
 
Hallo Femke en edmoor,
jaaa Femke ik geloof ook wel dat er dingetjes gedaan word waar ik niet om vraag of waar ik toestemming voor heb gegeven.
dankjewel edmoor voor jou schrijven en uitleg hoe te bekijken enz enz
maar wat ie nu precies doet........... dat valt er inderdaad niet uit te halen, nu kan het zijn dat er niets verkeerds gebeurt ook he wie weet.
we moeten nu ook weer niet gelijk het slechtste er van gaan bedenken maar je kunt mooi toch niet echt zien wat ie nu doet.
en omdat het toch mijn PCtje is had ik dat wel zo netjes gevonden wat er dan onbesproken in mijn PCtje gebeurt.
ik kan nog wel melden na dat ik het eerste berichtje had geschreven moest ik even later opnieuw opstarten vertelde een pop upje(mag ik dat zo noemen?)
en omdat ik toch even met iets anders bezig was heb ik dat gedaan maar vond het toch vreemd.

iedereen de vriendelijke groetjes uit omg. Rotterdam.
Rob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan