Wat is ILivid bij mijn opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Als ik kijk bij taakbeheer op de tab opstarten staat daar ILivid tussen is dit iets wat er niet hoort of is er niets aan de hand
En wat voor functie heeft dit
ede waele
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker op torrent zoeksites geweest? Daar wordt ILivid vaak 'aanbevolen'.
Ik ga er dus vanuit dat je ooit dat ILivid geïnstalleerd hebt, bijv. vanaf zo'n zoeksite.
Is een download-manager, zie ook hier
Is tevens reclame gefinancierd:
8. LINK TO OTHER SITES

From time to time, iLivid may provide links on the Site that will allow You to visit the websites of third parties. Neither these websites nor the companies sponsoring these websites are controlled by iLivid.

iLivid makes no representations concerning the information provided nor does iLivid endorse the products or services offered by these websites. Your use of these websites or their products or services is at your own risk. iLivid expressly disclaims all liabilities associated with these third party websites and product or services.

Verder verzamelt ILivid informatie over je ip-adres, de bezochte sites, cookies etc.

Dus ga bij jezelf te rade hoe het op je computer gekomen is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Thijs
volgens u hoort dat daar niet thuis hoe krijg ik dit weg ?
door gewoon bij programmas te verwijderen
e de waele
 
Zou theoretisch genoeg moeten zijn, maar zal in de praktijk wel niet genoeg zijn. :(
Dus via appwiz.cpl (=Programma's en onderdelen) het programma verwijderen.
Daarna checken in je webbrowsers of daar nog ongewenste zoekmachines staan of ongewenste plugins/add-ons/invoegtoepassingen.
Overigens heeft ILivid zelf een vrij uitgebreide (en op het eerste gezicht: complete) uninstall werkwijze hier staan, incl. checken/aanpassen startpagina, zoekmachine, searchqu toolbar etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken bij programmas en onderdelen maar daar zie ik hem niet bijstaan
Als ik bij taakbeheer er links op klik dan kan ik de bestands lokatie ook niet open Hij staat wel in de rij maar werkt niet
Ook eigenschappen gaat niet open ?
ede waele
 
Kom even naar de Helpmij chat, dan zal ik proberen via Teamviewer QuickSupport te zien wat we kunnen doen aan dit probleem.
Ik meld daarna wel hier op het forum terug wat er uitgekomen is.

Overigens moet je vooral even goed kijken naar de uitgever van de software in appwiz.cpl
Staat daar (ergens) Bandoo of Bandoo Media bij, dan is dat waarschijnlijk dat ILivid, want het wordt ook onder andere namen (mee) verspreid.

Tijs.
 
De map waar ILivid in had moeten opstarten was al weg.
Ik heb nog ADWCleaner gedraaid en daarmee wat zoekmachines van ILivid verwijderd.

Tijs.
 
Hallo Tijs
Moet ik verder niets meer ondernemen zeer zeker bedankt voor uw ingewikkelde oplossing
Is mijn praivecy ook goed moet ik niets afmelden of zo ?? zodat nu niemand meer kan mee kijken ??
ede waele
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft niets te doen: Teamviewer quicksupport start niet automatisch met Windows op en bovendien wijzigt elke keer het wachtwoord als je het opnieuw start. :)

Hopelijk hebben mijn acties heel wat reclame etc. verholpen, al heb ik het idee dat je er al niet zo erg last van had.

Tijs.
 
Nee dat niet maar hoe komen al die lege sleutels daar te staan ?
e de waele

Nee dat niet
Nog heel veel dank voor je hulp en tot de volgende keer je weet maar nooit
Ik ga nu in de bedstede
e de waele
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan