wat is moederbordt precies

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
ik heb mijn laptop laten vallen nu is er wat naar binnen geschotten en is mijn moederbord beschadigd, deze moet dus vervangen worden.
Maar wat voor functie heeft het eigenlijk en ben ik dan al mijn gegevens kwijd
Voordat ik heb weg had gebracht werkte hij nogal traag Packard bell dit is een bekend verschijnsel klopt dat dat het merk in de loop van de tijd wat traag wordt.Als het bord vervangen wordt krijg ik dan ook mijn snelheid weer terug

je moederbord verdeelt alle fucties die je PC uitvoert. Alle kaarten, schijven en drives zijn erop aangesloten. n natuurlijk je processor. Je kunt je mobo zonder problemen vervangen, want je data en progs staan op de harde schijf.
dat je PC in de loop van de tijd trager wordt komt niet door het merk. Mogelijk is je register vervuild (dat kun je cleanen, heb je een virus of spyware, heb je veel progs die bij de start al worden geladen, etc.
als je alleen het mobo vervangt moet je met het oog op je andere hardware (vnl. je processor) wel even advies vragen in de winkel. s6

Het vervangen van een moederbord van een laptop is erg duur. kost al gauw zo'n ± 600 euro.:(

hoe kan ik spyware verwijderen dan die reclames en vraag 2 hoe kan ik dan kijken wat voor programma´s er bij het opstaren opstard en waar kan ik deze verwijderen

Geplaatst door franklin555
hoe kan ik spyware verwijderen dan die reclames en vraag 2 hoe kan ik dan kijken wat voor programma´s er bij het opstaren opstard en waar kan ik deze verwijderen
Deze vraag had je beter kunnen stellen als een nieuwe vraag...verstandiger is wellicht even de zoekfunctie te gebruiken...
1) spywareblaster
2) start->uitvoeren: msconfig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan