Wat is mogelijk met mijn systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Upgrade kit moederbord+ cpu+geheugen UPGRADE-Intel Core i3-2100
videokaart ATI Radeon HD 6450 1024Mb PCIe 16x
voeding MS-Tech 650watt (12cm FAN)
harde schijf: 100gb ata (met eventueel een converter)

kan dit op elkaar worden aangesloten zonder problemen

Als je met een gt 420 op high gaat spelen op een hoge resolutie dan vraag je gewoon om problemen ... ( videokaart brandt gewoon letterlijk door in zeldzame gevallen )
Je kan met een gt420 met een fijne fps op medium spelen op een resolutie van ong 1024x ..... of 1280x...... zonder aa msaa triple buffering enz enz ( shadows niet vergeten uit te zetten )

Ik heb hier nog een gt220 waarmee ik zelfs crysis op high/custom - zonder de details erbij speel met een goeie fps
kan bijna elk spel aan op medium/high - nieuwste van de nieuwste gaat alleen op medium/low alle details uit .

ga em nou geen verkeerde dingen vertellen ik heb net bewezen dat de GT420 geen game kaart is ook crysis kan hij amper aan 15fps...

@Gamerpc je koopt nu een pc die niet aan je eisen voldoet verder heb je een zeer slechte voeding uit gekozen MS-tech is HET slechtste merk om voor te gaan
het is en blijft jou pc dat begrijp ik maar kom dan straks niet terug als je met slechte prestatie's hebt te maken

Laatst bewerkt:
Als je met een gt 420 op high gaat spelen op een hoge resolutie dan vraag je gewoon om problemen ... ( videokaart brandt gewoon letterlijk door in zeldzame gevallen )
Je kan met een gt420 met een fijne fps op medium spelen op een resolutie van ong 1024x ..... of 1280x...... zonder aa msaa triple buffering enz enz ( shadows niet vergeten uit te zetten )

Ik heb hier nog een gt220 waarmee ik zelfs crysis op high/custom - zonder de details erbij speel met een goeie fps
kan bijna elk spel aan op medium/high - nieuwste van de nieuwste gaat alleen op medium/low alle details uit .
maar als je crysis niet op 800*600 resolutie speelt met minimale settings heb je zeker als een fps van onder de 30

@gamerpc
koop geen ms-tech voeding zoals firestorm ook al zij want die gaan heel vaak kapot en dan kan het ook zijn dat je videokaart of moederbord of iets anders daardoor ook kapot gaat.
en die videokaart die je nu hebt uitgekozen is ook echt niet goed voor gaming.

Lachende emotie " als je de 420 gaat vergelijken met een nieuwere kaart dan is het idd een wegwerp ding.... Het is ook geen goeie gaming kaart maar als ik met een gt220 crysis gewoon normaal op medium kan spelen dan kan dat toch zeker ook met de betere 420.
De benchmarks van firestorm daar staat alles op high ultra op een heel hoog resolutie... Zelfs met een nieuwere vid kaart heb je daar nietboven de60 fps mee

blijf jij lekker verder lachen
meneer wilt een verbetering van prestaties en niet 300 euro uitgeven om alsnog op zeer lage prestatie's te kunnen spelen
verder heb je niet goed gekeken er staan namelijk ook benchmarks tussen die op NORMAAL met een verlaagde resolutie staan

Metro 2033 DX11 [1680x1050, Normal] 6,5 fps

GT420 is en blijft een budget kaartje en was orgineel bedoelt voor HTPC's
en die spelen niet meer dan wat blue ray filmpjes af

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan