Voorheen vertrouwde ik op allerlei gratis antivirussoftware, maar al snel merkte ik dat deze software onvoldoende of zelfs geen realtime beveiliging bood! Thuis- en professionele internetgebruikers op zoek naar een betrouwbaar, gebruiksvriendelijk én performant beveiligingsproduct kan ik G Data TotalCare sterk aanbevelen. Sinds ik G Data TotalCare gebruik tot mijn grote tevredenheid, kan ik gerust stellen dat dit betrouwbaar én krachtig beveiligingsproduct G Data's slogan terecht alle eer aandoet!
G Data TotalCare 2011
Eenvoudig. Veilig. Lage systeembelasting.
Verbeterde testwinnende virusbescherming, optimaal intuïtieve interface en stille firewall voor de beveiliging van alle online activiteiten, zonder prestatieverlies van de pc en zonder vervelende vragen. Een kinderslot biedt extra bescherming.Bovendien biedt G Data TotalCare e€ ciënte security-tuning en de mogelijkheid om een gegevensback-up te maken op verschillende opslagmedia.
De beste beveiliging van de meervoudige testwinnaar:
Uitstekende virusherkenning
Razendsnelle reactie op nieuwe virussen
De modernste technieken voor herkenning van onbekende virussen (behaviour blocking,
heuristiek, cloud security)
Eenvoudig in gebruik - ideaal voor beginners:
Alles in één oogopslag met de nieuwe „one click“-interface
Alle beveiligingsfuncties werken volledig automatisch en onzichtbaar op de achtergrond
Stille firewall zonder vervelende onderbrekingen
Bron: G Data
G Data TotalCare 2011
Eenvoudig. Veilig. Lage systeembelasting.
Verbeterde testwinnende virusbescherming, optimaal intuïtieve interface en stille firewall voor de beveiliging van alle online activiteiten, zonder prestatieverlies van de pc en zonder vervelende vragen. Een kinderslot biedt extra bescherming.Bovendien biedt G Data TotalCare e€ ciënte security-tuning en de mogelijkheid om een gegevensback-up te maken op verschillende opslagmedia.
De beste beveiliging van de meervoudige testwinnaar:
Uitstekende virusherkenning
Razendsnelle reactie op nieuwe virussen
De modernste technieken voor herkenning van onbekende virussen (behaviour blocking,
heuristiek, cloud security)
Eenvoudig in gebruik - ideaal voor beginners:
Alles in één oogopslag met de nieuwe „one click“-interface
Alle beveiligingsfuncties werken volledig automatisch en onzichtbaar op de achtergrond
Stille firewall zonder vervelende onderbrekingen
Bron: G Data