Wat is sneller, Intel Core 2 duo E6300, of Athlon 5600+ ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hallo, nu de AMD's ver zijn afgeprijst maak ik er meteen gebruik van, ik wou de E6300 nemen , maar ik zit er nu over te denken om de goedkopere (en eerst VEEL duurdere) Athlon 5600+ te nemen, is deze sneller als de E6300 ??

Zoja , hoeveel ong ?

Bvd :)

Euhh :o Ze zijn Beide niet sneller dan elkaar, kan je iets duidelijker zijn :confused:

Uiteraard verwachtte ik dat je zou gaan reageren ;) :D , vandaar dat ik dit antwoord vast gereed heb gemaakt:

het is heel simpel, zoek op het www naar wat testjes en tot je afgrijzen zul je ontdekken dat de ene wat sneller muziek kan omzetten van het ene formaat naar het andere, daar waar de andere processor weer sneller is met het encoderen van bepaalde videofiles. Bij een andere benchmark met andere bestanden / progjes is processor X weer wat sneller, terwijl bij een andere benchmark juist proceesor Y weer wat sneller is..............

Bepaal wat jij met de machine gaat doen (primair) en kies vervolgens de processor die DIE taken het snelst kan uitvoeren.

Laatst bewerkt:
No ik zou wel willen zoeken, maar... mijn zoekmacjines doen het niet, Google of yahoo bijv, als ik dan op een site klik krijg ik een andere maffe site, mja

of hij sneller is voor muziek maakt niet uit, en Video's decoderen zal ook wel snel gaan, maar voor Games, welke zou er dan sneller zijn ?? :D

Ik heb een paar Benchmarks gezien op TH, maar daar kloppen de meeste benchmarks niet zegge veel mense, en idd, dat een AMD 4200+ soms sneller is dan de 5000+ :confused: maarja, dus welke is sneller vraag ik dan hier :D (voor Gamen) Iemand ervraing ? :P

Hetzelfde antwoord: kijk naar diverse benchmarks v.w.b. games en je zal zien dat bij de ene game processor A sneller is, terwijl bij een ander game processor B sneller is.

Regel eerst je spyware probleem, dat zoekt gemakkelijker.

Alles al gedaan aan mn Spyware, lukt niet , Hitman pro, nope. Ad aware, Nopes, Niks dus :P

Maarja K zal kijke,

maar tog gaat de vraag door :P

M.i. is je vraag beantwoord............ alleen vermoed ik dat jij graag wil horen dat ....... sneller is dan ........ zonder daarover veel te hoeven nadenken.

Dat antwoord ga je vast ook krijgen. Houd alleen even rekening met het feit dat je alles in een perspectief moet zien -> zie vorige berichten.

Ja al gekeken , :P maar als ie sneller is als een E6400, dan is ie zoieso sneller dan de E6300 :D ( Logisch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan