Perfecte mooie en zeer uitgebreide uitleg Knight ....:thumb: THNX ! die komt gelijk in m' archive terecht, maar

i.v.m. via ''
Microsoft updates .....'' bedoel je ook, liever .....via M. updates dan via die DriverEasy toch ?
Zit ik zelf ook twijfelen ( weet nie hoezo

) ik weet ook ongv. dat die update ietsjes met snelheid bestanden overdrachten te maken heeft, je weetnog ongv. bestanden kopiëren en naar USB over te brengen bijv. van een naar ander Harde schijf iets verplaatsen enz..enz..
Nog nooit had ik problemen tijdens iets via DriverEasy te installeren, voor eerst kreeg ik die update te zien, ziet en klinkt verleidelijk uit, maar deze keer mijn voorgevoel zegt me liever niet doen enzo., en nu jijzelf zegt ook nog dat die liever via Microsoft updates installeren ik heb echter uit nieuwsgierigheid update controle ge-draait en zag/ en kreeg ik niets dat op betreffende ''PCI to ISA bridge d.'' lijkt ....
P.S-. Jammer ook dat ik zoo weinig antwoorden van hier besturing's of helpmij elite z.g.n. experten ( ? ) kan krijgen..... wie weet misschien inderdaad ( zoals die vaker hier uitgesproken zie je verschijnen ) en wel af/en toe iets weten ze ook niet ??, een z.g.n.m. expert weet ook niet alles ....toch ?