Wat is ''Via standard PCI to ISA bridge driver'' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Vandaag kreeg ik via mijn DriverEasy tijdens het scannen nieuwe update voor '' VIA Standard PCI to ISA bridge driver '' wat precies houd' dat in ?? en kan ik die zonder risico installeren ? wat voor veranderingen in mijn PC presentaties kan ik dan verwachten en/of raak ik mijn vaste instellingen ( na ev. installeren ) kwijt ??:confused:
 
Laatst bewerkt:
Ok, VIA is de fabrikant van de PCI-to-ISA-bridge:

http://www.via.com.tw

De functies van een PCI-to-ISA-bridge word hierin beschreven (in dit geval MISA: Mobile PCI-to-ISA Bridge) door Intel:

http://download.intel.com/design/chipsets/datashts/29056302.pdf

De standaard daarvoor is ooit beschreven in dit document (zie PCI):

http://www-pc.uni-regensburg.de/hardware/TECHDOK/PC_99_1.pdf

Verder heeft Microsoft een convenant gesloten met o.a. VIA & mag de PCI-to-ISA-bridge driver updaten via Microsoft Update. Dat verdient de voorkeur. Anders krijg je blauw scherm...
 
Laatst bewerkt:
Perfecte mooie en zeer uitgebreide uitleg Knight ....:thumb: THNX ! die komt gelijk in m' archive terecht, maar:confused: i.v.m. via ''Microsoft updates .....'' bedoel je ook, liever .....via M. updates dan via die DriverEasy toch ?
Zit ik zelf ook twijfelen ( weet nie hoezo :( ) ik weet ook ongv. dat die update ietsjes met snelheid bestanden overdrachten te maken heeft, je weetnog ongv. bestanden kopiëren en naar USB over te brengen bijv. van een naar ander Harde schijf iets verplaatsen enz..enz..
Nog nooit had ik problemen tijdens iets via DriverEasy te installeren, voor eerst kreeg ik die update te zien, ziet en klinkt verleidelijk uit, maar deze keer mijn voorgevoel zegt me liever niet doen enzo., en nu jijzelf zegt ook nog dat die liever via Microsoft updates installeren ik heb echter uit nieuwsgierigheid update controle ge-draait en zag/ en kreeg ik niets dat op betreffende ''PCI to ISA bridge d.'' lijkt ....:confused:

P.S-. Jammer ook dat ik zoo weinig antwoorden van hier besturing's of helpmij elite z.g.n. experten ( ? ) kan krijgen..... wie weet misschien inderdaad ( zoals die vaker hier uitgesproken zie je verschijnen ) en wel af/en toe iets weten ze ook niet ??, een z.g.n.m. expert weet ook niet alles ....toch ?:confused:
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met de PS-sectie?
Ik voel me aangevallen door je klagerij. Naar mijn mening doen de experts meer dan genoeg, ook in de Windows/hardware secties en ook voor jou, voorzover jouw vragen hen onder ogen komen.

Tijs.
 
PS betekend ''Postscriptum'' ;) vandaag en in die nieuwe tijden onze jonge generatie gebruikt zoiets nie meer, en weet niet wat zoiets betekend :confused:

En i.v.m. mijn klein opmerking :) was geen bedoelt dat iemand jullie met nog meer klachten door mijn eigen topic aanvalt, nee joh tjonge ik bedoelde dat zou zeer mooi en handig kunnen zijn, als maar ook bij die onze mooie ( en beste ! ) NL helpmij-PC site bij geavanceerden hulp-vragen een echte PC deskundige helpmieers bijspringen ....toch ???:confused:

ALS ik iemand gekwetst toevallig heb, phuuhhh je kan van mij ook die topic verwijderen ( misschien beter ook ik wil geen geweten ) ... en aanvaard mijn excuus plz...
 
Laatst bewerkt:
Wat PS betekent hoef je mij niet te vertellen: het ging me om de inhoud van die sectie.

Ik begrijp de bedoeling nog steeds niet, en je gepuf in je vorige posting zorgt ervoor dat ik je excuses niet serieus kan nemen.

Hopelijk ga je je pc-deskundige nog ergens vinden. Ik weet dat de deskundigen die tot nu toe gereageerd hebben op Helpmij tot heden weinig klachten hebben gehad over de kwaliteit van de hulp en kennis.

Tijs.
 
Wat een geklaag. Je krijgt een mooi antwoord van TheKnight en dan dit.

Bij deze dan een gratis tip bij het stellen van vragen en geven van antwoorden. Gebruik hele zinnen en hele woorden. Geen afkortingen en puntjes... en van alles (tussen haakjes). Laat die irritante smilies achterwege en maak geen delen onodig vet. Wellicht ga ik je vragen en antwoorden dan lezen. Als ik nu je naam ziet dan sla ik meestal het topic over in verband met de onleesbaarheid.

Ron
 
:thumb: Oke Ron dankjewel voor je deskundige hulp ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan