Wat kan deze ASUS A7V266-E maximaal aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
766
Hoi,
Ik heb een vraag over een moederbord die ik hier heb.
Het betreft de ASUS A7V266-E
Er zit nu een amd athlon xp 1400 in.
Ik zou graag willen weten wat het maximale is wat ik er aan amd athlon xp processor in kan zetten en of dit met 266 nog wel allemaal kan met de nu huidige amd processoren
Ook zou ik graag willen weten dat als er een hoger processor in kan hoe ik dit moederbord daar geschikt voor kan maken.


Alvast bedankt voor je reactie

groeten Barney
 
Bedankt voor je sneller reactie Meastro.
Kan je mij ook vertellen waar jij dat vandaan hebt dat ie tot 2600 kan gaan, ik heb namelijk nog een Asus moederbord de Asus A7V333X en ben benieuwd tot hoever die ook kan gaan.

alvast weer bedankt

Barney
 
Weer bedankt voor je snelle reactie meastro,
Je weet vast ook wel hoe en waar ik kan bepalen wat mijn Since PCB is van mijn moederbord.

groeten Barney
 
Dat staat ergens op je moerbord geprint. Ik zie nu net dat de 'oudere versies tot 3000+ gaan, zolang het een 'semperon' betreft.

Misschien dat Everest home ook vast kan stellen welke PCB je hebt.
 
Bij Everest Home staat het niet, maar wel weer een erg goed programmaatje erbij, bedankt daarvoor.
Als ik het goed samenvat en de pcb is 2.01 dan kan ik de volgende processor er nog in plaatsen:

Athlon XP 3000+(333 MHZ FSB)(Model 10)(Barton) 2.01 1003


groeten Barney
 
Precies, en heb je een ouder moederbord model kan je er nog een Sempron 3000+ op kwijt, mits je bios versie 1005.002 er in hebt zitten.
 
Oke bedankt Meastro, ik ben helemaal op de hoogte.

groeten van Barney en nogmaals bedankt voor je zeer snelle en goede hulp

Barney
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan