Wat kan dit betekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
graag gedaan. Jammer dat het niet geholpen heeft.

Ik weet niet of pcwinkels proc's en mobo's testen. Inbouwen is een betrekkelijk riskante operatie en als er iets fout gaat zou je hen aansprakelijk kunnen stellen en daar hebben winkeliers doorgaans niet zo'n trek in.

Ik heb wel ooit een testblokje gezien waar je een Intel proc in kon stoppen en hem helemaal kon laten doormeten. Maar dat was op de pc-beurs dus ik weet niet of ze die in pc-winkels ook gebruiken. Nog nooit gezien iig

Ik heb ooit eens een pc gekocht bij paradigit, daar hadden ze wel een testbank voor mijn toenmalige PIV.... Dus je kan het in ieder geval even vragen bij winkels die pc's samenstellen.

Als er een Paradigit bij jouw in de buurt zit zou ik daar even langsgaan, ik ben er al twee keer geweest met systemen waar ik niet verder mee kwam, en in beide gevallen hebben ze voor mij het kosteloos opgelost

suc6 Oossie

Probleem is nu opgelost

Luitjes, ik heb het hele systeem uit elkaar gehaald, alle hardware, kabels , moederbord losgemaakt en de processor met toebehoren losgekoppeld.
Hierna alles schoon gemaakt en alles weer stevig geplaatst.
Wat denk je

Ik had meteen weer beeld en alles doet het weer, jeempie wat een getob was dat de afgelopen dagen, maar door jullie goede hulp en ideeen en mijn eigen creativiteit, zijnwe er toch weer achter gekomen

Mijn dank is zeer groot voor al jullie reactie's en suggestie's en in de toekomst hoop ik nog meer van jullie voortreffelijke hulp te mogen gebruiken

\Tot ziens en nogmaals erg bedankt allemaal

Barney

Heb je ook het goede geheugen ??? Het nieuwe sdram werkt veelal niet in oude mobo's dan moet je het 16*8 geheugen hebben wil je problemen voorkomen. Je kan allerlei gekke dingen krijgen als je niet het oude geheugen (16*8) gebruikt. Ik zou zeggen probeer het is.

Graag gedaan. Veel plezier met je (gelukkig weer werkende) systeem...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan