wat kan ik nog meer doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom nu al een logje plaatsen?
Laten wij eerst proberen TS te helpen ipv mteen door te sturen naar een andere site.

Misschien kijk ik niet goed maar tussen alle ‘oplossingen’ zie ik de oplossing niet.
Nog afgezien van dat TS de aangedragen ‘oplossingen’ zo te zien ook niet als de oplossing ziet.

Tuurlijk, maar het is toch aan ons om hem bij ons te helpen?
Zoals Crash al keurig een verzoek had geplaatst om die logjes als uiterste noodzaak te adviseren.

Als iemand vraagt of er andere sites zijn die hem kunnen helpen dan trek ik de conclusie dat hij niet erg gelukkig is met ontvangen hulp.
Het is idd niet nodig om gelijk door te verwijzen naar een log adres, maar je moet wel je beperkingen inzien, en niet tegen heug en meug door willen gaan.

Dan wil ik je toch vragen nog even goed deze thread door te lezen.
Dan kom je tot de ontdekking dat hij vraagt om sites zoals die van trendmicro...........

zeker een aanrader:

ik gebruikte ook ccleaner,,,
nu draai ik dit samen met: advanced windows care V2 (gratis versie, ook voor vista)
hij ruimt super veel op, herstelt super veel register fouten en doet ook spyware en allemaal andere dingen, echt alles gewoon :)

pierre90 :cool:

iki weet neit wat voor ellende ik gebruikt het al van af het begin het is wel zo je moet van de instelling en zo af blijven, anders krijg je problemen

Ter info, TS heeft al 5 dagen niet meer gereageerd, en zal het waarschijnlijk ook niet meer doen.
Dus bespaar je alle goed bedoelde adviezen. :)

iki weet neit wat voor ellende ik gebruikt het al van af het begin het is wel zo je moet van de instelling en zo af blijven, anders krijg je problemen

Kijk eens wat rond binnen de Helpmij en oordeel wat vele anderen ervan vinden / vonden. Eén voorbeeld: Klik

ik had was last van een trage pc nu heb ik het eea opgevold een spy sweeper aangeschaft deze heet 13 spyware verwijderd echter is mijn pc nog steeds traag merk geen verschil.
Wat bestaat er nog meer wat m ijn pc zo traag maak en wat moet ik hiervoor aanschaffen?
ik heb al emido gebruikt en ccleaner wat door jullie is verzocht wat kan ik nu doen?

zorg wel dat je register helemaal schoon is anders hept geen enkel programma daar tegen
wat er zijn spyware die zich zelf weer instaleren op het moment dat je op het internet gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan