ingmar
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 feb 2001
Onlangs heb ik bij een vriend Win98 op zijn oude pc geïnstalleerd, een upgrade over Win95 heen (op een Pentium 1, geheugen 32 MB). Hij had Win98 nodig voor bepaalde programma's. Nu heeft hij echter nog maar heel weinig schijfruimte over (minder dan 100 MB), waardoor de pc uiterst traag is en er ook voortdurend meldingen komen van 'schijf is vol' etc.
Ik heb al zoveel mogelijk bestanden, internetbestanden, niet gebruikte programma's enz. weggegooid, maar welke onderdelen van Windows zelf zou je kunnen weggooien, m.a.w. hoe kun je Windows uitkleden? [Bestanden om mijn upgrade ongedaan te maken zijn er niet (om weg te gooien bedoel ik), ik had wel gekozen voor die mogelijkheid maar dat bleek gaandeweg de installatie al niet eens meer te kunnen vanwege ruimtegebrek.]
Bedankt alvast voor je antwoord,
Ingmar
Ik heb al zoveel mogelijk bestanden, internetbestanden, niet gebruikte programma's enz. weggegooid, maar welke onderdelen van Windows zelf zou je kunnen weggooien, m.a.w. hoe kun je Windows uitkleden? [Bestanden om mijn upgrade ongedaan te maken zijn er niet (om weg te gooien bedoel ik), ik had wel gekozen voor die mogelijkheid maar dat bleek gaandeweg de installatie al niet eens meer te kunnen vanwege ruimtegebrek.]
Bedankt alvast voor je antwoord,
Ingmar