Ja, overal geweest, maar als je vijf keer bij iemand moet aankloppen is het wel mooi geweest. Toen ik de apps geïnstalleerd heb, heb ik aan alle verplichtingen voldaan en alles ingevuld, heb een Google account, ingelogd, heb een e-mailadres aangemaakt etc. Dan is het toch idioot dat ik naar de pc in mijn woonkamer moet gaan om daar in te loggen. Waar schaf ik dan een mobiele telefoon voor aan. Als ik de telefoon met Gmail start wordt ook niet aangegeven dat ik moet inloggen.
Ja, en met de mond kan iedereen alles maar werkelijk over de vloer dan weet men plotseling ineens bar weinig. Ik heb Norton Security kunnen installeren op de telefoon en dat is niet eenvoudig maar dat is me wel gelukt. Hoe kan dat dan?
Je vult je gmail adres en je wachtwoord in, that's it.
Kijk dat vind ik heel erg, want dat is een keiharde leugen. Als je dat doet moet je gegevens invullen voor een verificatie. Ik heb daar werkelijk geen woorden voor dat je dat hier zo schrijft. Je krijgt een sms of moet de QR code scannen anders kom je niet verder. En dat stukje kan ik niet volgen. En of dat dan inderdaad de oplossing voor de telefoon is betwijfel ik.