Wat krijg ik bij aanschaf via de provider

Ik denk gewoon dat het Email-Adres op je Mobieltje niet helmaal 100% is ingevoerd.
Gmail.com is zéér betrouwbaar.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Ja, overal geweest, maar als je vijf keer bij iemand moet aankloppen is het wel mooi geweest. Toen ik de apps geïnstalleerd heb, heb ik aan alle verplichtingen voldaan en alles ingevuld, heb een Google account, ingelogd, heb een e-mailadres aangemaakt etc. Dan is het toch idioot dat ik naar de pc in mijn woonkamer moet gaan om daar in te loggen. Waar schaf ik dan een mobiele telefoon voor aan. Als ik de telefoon met Gmail start wordt ook niet aangegeven dat ik moet inloggen.

Ja, en met de mond kan iedereen alles maar werkelijk over de vloer dan weet men plotseling ineens bar weinig. Ik heb Norton Security kunnen installeren op de telefoon en dat is niet eenvoudig maar dat is me wel gelukt. Hoe kan dat dan?

Je vult je gmail adres en je wachtwoord in, that's it.

Kijk dat vind ik heel erg, want dat is een keiharde leugen. Als je dat doet moet je gegevens invullen voor een verificatie. Ik heb daar werkelijk geen woorden voor dat je dat hier zo schrijft. Je krijgt een sms of moet de QR code scannen anders kom je niet verder. En dat stukje kan ik niet volgen. En of dat dan inderdaad de oplossing voor de telefoon is betwijfel ik.

Als je me voor leugenaar uitmaakt houd het voor mij hiermee open ga je op m'n negeer lijst.
Succes.

Laatst bewerkt:
Jij schrijft: "that's it" en ik kan bewijzen dat dit niet zo is. Anders uitgedrukt , spreek je dan de waarheid? Nee dus. Onderstaand het bewijs.
En dit is dus op mijn pc. Dat is toch zeer vreemd op de pc!. En blijft het daarbij is een vraagteken. Is dat de oplossing is ook maar de vraag. De volgende keer kan ik weer van alles invullen. Er komt geen einde aan. Ja, ik zet iedereen maar op de negeerlijst want jullie zeggen constant dat ik alles maar fout doe. Dat pik ik ook niet.

Google.jpg

Laatst bewerkt:
Verifieer dan gewoon je telefoonnummer. Je hebt een telefoon, je kan er berichten mee ontvangen.

Wat is dan het probleem?
Je had toch een telefoon aangeschaft omdat je bij de bank geverificeerd moest worden? Nu moet dat dus ook bij Google.

Ik betwijfel sterk of er wel of er wel kosten aan die sms vast zitten? Het ontvangen van een sms is in het algemeen kosteloos.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ja, ik zet iedereen maar op de negeerlijst want jullie zeggen constant dat ik alles maar fout doe. Dat pik ik ook niet.
Het is niet dat wij je het smeken, maar deblokkeer de mensen gewoon, en tel even rustig tot tien. We zijn allemaal hier op het forum om elkaar te helpen. 🙂

Af en toe zie ik wel eens dat de spanning hier hoog oploopt, maar waar is dat nou precies voor nodig? 🙂

Laatst bewerkt:
Ja, daar heb je gelijk in. Maar als je uur na uur intensief bezig bent en constant moet lezen, zoeken in de handleiding en met Google zoeken en naar mensen toegaat dan wordt het te veel. De ogen zijn overbelast, en ik heb veel mensen gevraagd te helpen maar niemand kunnen vinden die zegt ik kom een uurtje en maak je dat in orde.
Ja, laten we maar afsluiten want ik heb ook nog veel ander werk. Die telefoon is mij opgedrongen door een bank. Ik heb die helemaal niet nodig en wist van te voren wel dat een dergelijk apparaat niet voor mij geschikt is en dat het heel lastig zou worden.
Excuses voor de gekwetsten.
Over en sluiten en ik moet door met het andere werk anders kost me dat veel geld.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Zonder hulp trek je altijd aan het kortste eind.
Ik zou de volgende dag helemaal van de grond af aan opnieuw beginnen, met frisse moed
En belangrijk zonder voor ingenomen ideeen, dus met een open mind
Succes

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan