wat kun je allemaal verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
280
wat zijn nou bestanden die je kunt verwijderen die alleen maar plaats op je schijf innemen.

Ik heb ad aware en regcleaner al gedownload en laten draaien, maar zijn er nog meer dingen die je kunt verwijderen??
 
Verplaatst van diversen naar de xp sectie
 
Er zijn nogal wat verschillende tijdelijke mappen in windows, je kunt ze allemaal verwijderen zonder schade, mits nog nodig uiteraard.

x-cleaner heb ik wel verrassend goede ervaringen mee en is bovendien een tool en geen installatie. En oneindige Trail als nodig is.:D
EDIT

:rolleyes: thnx m@rio

Zijn verder genoeg andere cleaners die ook goed werkt kunnen doen btw.
 
als ik het wil openen krijg ik de melding

sorry this program has expired, contact the author for an new version
 
ik had hem al gevonden en laten controleren maar niets speciaals gevonden
 
Maar je hebt nuwel al je temp makkelijk kunnen legen ofniet? Dat was de bedoeling toch?
 
nou ik vroeg me meer af welke overbodige programma's er op je pc kunnen staan en hoe weet je dat ze overbodig zijn, bv bestanden die maar half verwijderd zijn. bestanden van windows die je niet nodig hebt
 
Geplaatst door sandrav
nou ik vroeg me meer af welke overbodige programma's er op je pc kunnen staan en hoe weet je dat ze overbodig zijn, bv bestanden die maar half verwijderd zijn. bestanden van windows die je niet nodig hebt

Oww.. das moeilijk te zeggen, ik doe dit met Norton System Works2003 en DriveImage2002.
 
Laatst bewerkt:
overbodig is een ruim begrip.

windows xp pro is in te perken tot 600mb zonder uitschakelen van de file-protection.

uitschakelen en verwijderen van pagefile.sys , hybernate.sys , system restore.

het leeg maken van windows/system/dll cache.

bij help en support kan je ook nog 40 mb verwijderen.

enz,enz.

dit beperkt echter allemaal enigsinds de werking van xp.

is wel handig voor een kleine harddisk.

pe.
 
Alles met de extentie tmp kan je eigenlijk ook verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan