Wat maak ik?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ObiR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ObiR

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2012
Hallo!

Ik ben Obi Raaijmaakers, 12 jaar oud, wonende in Rotterdam....enzovoort.
Ik ben nu al 2 jaar bezig met het maken van leuke websites, maar het bijhouden wordt mij te veel.
Daarom ga ik vanaf dit jaar door met 1 van deze projecten, en ik ga eens kijken of ik er ook geld uit kan halen. Hierbij vraag ik jullie, waar kan ik het meeste mee doen, wat kan populair/succesvol worden, enz.

Projecten:
OrangeGAG (Kan ook anders gaan heten) - 9GAG Kloon, www.GAGOrange.tk
GamePaleis (Kan ook anders gaan heten) - Arcade gamesite, www.GamePaleis.nl.ae
Clever Helpdesk (Huidig grote project) - Gratis online IT-helpdesk, www.cleverhelpdesk.nl
Gravian (Andere naam als het groot project wordt) - Travian kloon, website tijdelijk offline
OrangeCAM (Andere naam is mogelijk) - Chatrouletteachtige website, website tijdelijk offline (Waarschijnlijk geen handig idee, wegens alle 18+ content die ik zou moeten filteren met mijn team)

Vertel het me, alsjeblieft :confused:

-Obi

een tip dat ik je al kan meegeven is maak een paypal account aan en plaats een knop dat mensen vrijwillig al een donatie kunnen plaatsen met dit te plaatsen komt je site al in een wat hogere ranking maar om puur geld te gaan verdienen met web design is wat moeilijk of je moet gaan werken voor een bureau en aangezien je nog maar 12 jaar oud bent geef ik jet het volgende mee.

lees veel af op internet volg cursussen waar nodig en blijf mee in het web gebeuren (Jquery, php , mysql, asp.net etc...) eenmaal dat je 16 bent kan je inschrijven als creatief zelfstandige geloof ik dat het is en dan kan je wel hier geld mee gaan verdienen , het inschrijven is nodig voor de belastingen als je het allemaal legaal wil gaan uitvoeren natuurlijk he , laten we daar toch van uitgaan he :p.

vrijwilligers werk wordt ook altijd goed aanvaard en kan je dus ook later als referentie meegeven.

Die browsergames kom je niet meer tussen.
De enige waar je geld uit zou kunnen halen is naar mijn idee de helpdesk.

Helpdesk

De helpdesk run ik op dit moment en dat gaat er goed. Ik heb dagelijks aanvragen en ik ben er erg blij mee. Als jullie willen, ik ga nu online, neem maar eens contact op en zie wat voor prachtig script ik heb gemaakt :)

@Alain1998,

Ik heb hier al ervaring mee, en de ranking boeit me eigenlijk vrij weinig. Vragen om donaties vind ik jammer op een website, donaties krijg ik al van mensen die ik help.

maar op je eentje een helpdesk draaiende houden is niet mogelijk toch in deze periode , met de diversiteit van OS , je kan goed werken met Windows maar je kennis van mac en linux zal niet het zelfde zijn , en neem nu aan dat je helpdesk goed draait zal je je ook de server oplossingen er moeten kunnen in opvangen en daar zal het schoentje wringen , je kan veel kennen maar je zal ook niet alles weten , ik heb me zelf in een korte periode winodws server omgeving moeten leren en was ook niet zo heel simpel

je zal toch zeker een team van 5 - 10 personen moeten aannemen als je dit ooit doet , Web developers , Programma developers , Windows technicus desktop , windows technicus server , linux server technicus, linux desktop technicus , en eventueel netwerkbeheerder om je netwerk goed te beheren

Ik heb een team van 12 mensen, die verstand hebben van Mac (Hoofd, ikzelf), Windows (Hoofd, een windowsexpert) en linux ook een expert als hoofd. Alle vragen over die OS'en gaan naar de mensen die er wat vanaf weten, ik ben niet de enige bij de helpdesk.

Op het moment is mijn team als volgt:

Ikzelf, Mac-afdelingshoofd, Windows-spoedmedewerker, IT/Website/Serverbeheer
Jason, Windows-Afdelingshoofd, Linux-afdelingsmedewerker IT/Website/Serverbeheer
<4 mensen voor Windows-afdeling>
<4 mensen voor Linux-afdeling>
<1 all-platform medewerker>
<1 Telefoon/tablet afdelingshoofd/medewerker>

Mijn team kan nog groter worden, ik zie wel.

Mocht je echt nog twijfelen, neem gerust even contact op voor de helpdesk, we zijn nu online.

ik zie wel dat je domeinen niet door google worden gevonden , mss kan je dit wel even wijzigen dat je wel word gevonden he dat zal ook al meer bezoekers / trafiek en mss meer opbrengsten leveren

Zeker een goed idee, ga ik achteraan. Let wel op dat je chatsessie zometeen wordt verbroken omdat je niet meer reageert.

Gevonden

Op het moment dat je naar Clever Helpdesk zoekt sta ik wel weer bovenaan, dat is mooi.

Bij 'Gratis computerhelpdesk' of 'Computerhelpdesk' komen zal geld kosten, daar kijk ik nog eens opnieuw naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan