Wat mag dit nog kosten

• Onderwerp starter Onderwerp starter buick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Aangezien ik zelf een snellere pc heb en mijn zolder langzaam vol staat met pc rommel, wil ik mijn oude systeem weg doen.

Het is een Minitower

MSI K7T266 Mobo met sound onboard
512 MB DDR (266)
AMD Athlon XP 1700+
80 Gig harddisk
56K Modem
10/100 Netwerkkaart
GF4-MX 440 videokaart 64 MB
Floppydrive
Card reader
Speakers
en een 19 inch monitor.

Iemand een idee wat ik hier nog voor kan vragen?

edit: oeps, ik had de verkeerde processor :o

Laatst bewerkt:
Beetje vreemd , onder de knop systeem staat er een die langzamer is?

Euro 100

Geplaatst door BANDIT123
Beetje vreemd , onder de knop systeem staat er een die langzamer is?

Hmm.. Dat is een van mijn eerste systemen :)
Heb het nog niet geupdate. Zal het gelijk even doen.

Maar als het inderdaad maar 100 Euro mag opleveren dan sloop ik hem wel en hou ik de onderdelen voor reparatie. :)

100 euro?????????????

veel te weinig.

Ik zeg minimaal toch wel 300-500 euro.
Processor en geheugen kan nog redelijk mee (zeker voor mensen die de pc gebruiken voor internet en office)
Er zit een vrij grote monitor mee.
Geluid.
Card reader.

Incl monitor 225 euro .

Zonder ...... 150 euro , heb net een soortgelijk systeem gekocht voor 150 euro. voor 500 euro kun je beter een nieuw en sneller systeem samenstellen .

Rond 180 euro is ie zeker waard. mx400 is niet zo heel erg denderend. Wat voor monitor het is qua merk leeftijd, weet ik niet maar onbekend merk en oud zou ik daar 50 voor rekenen.

voor 350 euro heb je een splinternieuwe supersnelle pc zonder randappaatuur.

Ik zou afhaalprijs compleet plm. 240 doen.

Geplaatst door hehe voor 350 euro heb je een splinternieuwe supersnelle pc zonder randappaatuur.

Dat valt best tegen. Ik probeer al een paar dagen voor iemand een nieuw systeem samen te stellen of te kopen, waarvan de eisen niet eens zo gek hoog zijn (athlon 2200-2800, 512 MB, redelijke harddisk (min 80 GB) , monitor (min 17") en redelijke videokaart). Monitor hoeft niet eens flatpanel te zijn maar mag ook CRT.

Vooralsnog kan ik niets vinden beneden de 550-650 euro, tenzij je een systeem neemt zonder AGP, met alles on board . Of je hebt voor die prijs een systeem zonder monitor. :rolleyes:

Mocht je dus een adres weten die een dergelijk systeem (incl min. 17" monitor) nieuw en goedkoop kan leveren dan ben ik best nieuwgierig. :D

Wat betreft de monitor die bij mijn systeem heb, dat is een Dell 19". 3 jaar oud, waarvan anderhalf jaar echt gebruikt en de rest de kast ingegaan vanwere een erfenis-pc systeem waar een betere monitor bij zat.

Gezien bovenstaande reakties zal ik het systeem wat aanpassen, zodat er een 2200+ processor in komt en een 200 GB harddisk en dan kijken of ik er nog 350-400 voor kan krijgen.
Mocht dat niet haalbaar zijn, dan hou ik het liever zelf als reserve systeem :)

Ik heb net ff voor je gekeken bij http://www.norrod.nl

midi tower standaard . 39,00
mobo asrock k7s41gx 49,50
hdd 80 GB 64,50
dvdrom 26,00
cdrw 25,00
amd 2200+ 49,00
512 mb 72,00
floppy 10,00
17 inch standaard 109,50
keyboard en muis 19,50

kom ik samen op 464 euro

hoeps grafische kaart vergeten

Ok ati raedon kaart 69 euro

Samen 533 dus .

duzzzzz het kan wel:D

Laatst bewerkt:
Interessante site :)
Ik zal daar inderdaad eens kijken en ze een voorstel doen.

Bedankt voor de tip :thumb:

Nee dat klopt 350 is wel eeeeeeerrug minimaal

en waarschijnlijk zonder monitor .:)

Ja het bedrijfje futurescience in Heerhugowaard. Per 10 betaal ik 315 per stuk en los 350 per stuk. zonder randapparatuur zoals ik zei.
specs:
midi tower black pc115-n
amd sempron 2200+
whisperrock IV cooler
MSI KM4M-V
onboard video
256mb ddr400
80gb schijf
msi dvdrom
usb/lan/mcafeeAV

geen hightec maar wel aardig, misschien een andere graka en wat extra geheugen.

greetz
H

Als je bij dat systeem dan nog de kosten van een grafische kaart, 256 MB extra geheugen, een toetsenbord, muis en nog een 19 inch monitor moet tellen, dan is het ook niet meer zo goedkoop.

Verder zou ik persoonlijk een 2200+ niet meer in de categorie 'supersnel' indelen. :rolleyes: :D

Ik zou er denk ik rond de 300 ~ 350 euro voor betalen.

Zoals ik al schreef, heb ik inmiddels een andere processor en harddisk ingebouwd.

Het is dus nog steeds bovenstaande configuratie, maar nu met 2200+ processor en 200 GB harddisk.

Ik neem aan dat dat wel tussen de 350 en 400 oplevert :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan