Wat mag na scannen met Ad-Aware verwijderd worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hoi, wat mag ik na het scannen met Ad-Aware 6.0 Build:6.181 zonder risico verwijderen?

- INDENTIFIED: totaal 298
-Processes
-Registry keys
-Registry values
-Registry date
-Files
-Folders

Ben 63 jaar en heb niet veel verstand van. Bedankt Jirko

alles wat 'ie vindt

om misverstanden te voorkomen :

na het scannen staat er "geidentificeerde objecten" en daaronder "objecten". DEZE objecten verschijnen in een volgend venster als je voor "doorgaan" kiest als het scannen is voltooid. Je kunt al deze verwijzingen aanvinken in het lege vierkantje links in beeld (voor elke sleutel). Kies daarna voor verwijderen.

Laatst bewerkt:
normaal gesproken alles.
mag er dan toch iets niet werken kan je van de,
adaware een backup terug zeten.

Ad-aware verwijdert niet, maar plaatst de items 'in quarantaine'. Daaruit zijn ze ook weer terug te halen - maar dat hoeft alleen als de spyware vereist is om een toepassing te gebruiken (kazaa, bijvoorbeeld).

verwijderen zal binnen de wondere wereld van pc's immer een relatief begrip blijven :

ik verwijder binnen Windows een bestand en vervolgens klik ik de Windows prullenbak open en kan ik kiezen voor :

terugzetten of
prullenbak legen..............

Wanneer was het nu verwijderd....... toen ik het in de prullenbak gooide of toen ik de prullenbak leeggooide.......... ???

Verwijderen is m.i. dus een begrip dat je kan bekijken vanuit verschillende invalshoeken................

Waar het echter om draait is dat een verwijzing niet meer kan doen waarvoor 'ie is geschreven en als je binnen Ad-Aware kiest voor "verwijderen" dan kan 'ie dat niet meer.......... dus ik neig tot lichtelijk naar de visie dat "verwijderen" binnen Ad-Aware ook "verwijderen" betekent, ook al blijft het (tijdelijk) in de map van Ad-Aware bewaard.............. ;)

Laatst bewerkt:
Hallo Pasja,
Het was van je erg snel beantwoord en PERFECT. Daar had ik wat aan. Hartelijk bedankt. Groetjes Jirko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan