Wat moet dit kosten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
1.295
Beste Helpmij'ers,

Een goede vriend van mij heeft dit systeem zien staan op het i-net echter zonder vraagprijs.
  • Processor: AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB, 333MHz FSB)
  • Geheugen: Twinmos 2*512 DDR 400 (Dualchannel)
  • Moederbord: Asus A7N8X, nForce2 (Sound, Lan)
  • Videokaart: GeForce FX5200 128MB
  • Harde schijven: 2x Maxtor, 120GB en 1x Maxtor, 80GB (beide 7200rpm, ATA133, 8MB)
  • DVD: Liteon 16x
  • DVD brander: NEC 3500 (+/- dual layer) TFT Monitor:
  • Samsung SyncMaster 171S (17", Zilver)
  • Behuizing: Lian Li PC-70 (aluminium)
  • Voeding: Enermax 420W
  • Muis: Logitech MX500 Optical Mouse (USB)

Mijn vraag aan jullie: wat moet dit systeem gaan kosten?

Gr Daan

EDIT: Foto
pc_red.jpg
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn bescheiden mening, mag je hiervoor nog 600€ betalen.
 
Mag ik vragen waar je dat op baseert?
De monitor is al € 350 ofzoiets.

Verder heeft ie ook 2 vette harde schijven.

Begrijp me niet verkeerd!
Van die prijs zou ik heel blij zijn.!!!
 
Als ik ook een duit in 't zakje mag doen........?

als je op sites van grote jongens rondsnuffelt (Dell, Paradigit, Norrod etc .etc.) dan kom je splinternieuwe machines tegen voor prijzen tussen de 550 en 1100 (even afhankelijk van de ingebouwde componenten)

Dan is ook m.i. € 600 voor een "tweedehandsje" een redelijke prijs......... toch ? (Zeker als er een -inmiddels verouderde- Athlon XP processor inzit)
 
Dat is heel mooi.
Zo'n prijs had mijn maatje ook zelf in gedachten....

Bedankt tot zover en ik houd jullie op de hoogte!
 
Ja als die processor iets beter was geweest had je hier denk ik nog wel 700 a 750 euro uit kunnen halen??:eek:.

Maar 600 vind ik een goeie prijs.
 
Hm... ik zou er 500 euri voor over geven. Dit omdat de processor en de videokaart wat minder zijn in vergelijking tot de rest.

PS. die NEC-dvdbrander heb ik zelf ook in een pc van mij zitten, die echt errug flex.
 
Rond de €500,- max.. de videokaart zuigt zwaar, verder is het redelijk, althans, beter hadden de hd's s-ata geweest ipv ata133...
 
Hallo allemaal,

Die gast mailde het volgende:

De prijs incl. monitor zal tussen de €800 en €900 zitten...

Dat lijkt mij een beetje duur of niet???
 
Voor 800-900 kan je in iedere computer zaak terecht en heb je nog garantie ook
 
Idd. met een heel klein beetje creatief speuren ben je slechts een heel klein beetje Eurootjes meer kwijt voor een GELIJKWAARDIG nieuw systeem.

Dell en dat soort jongens bieden ook systeempjes aan vanaf zo'n 399 tot 800, maar als je daar de specificaties van gaat bekijken dan moeten ze toch een kleine buiging maken t.o.v. het hier genoemde systeem.

Zonder dat ik de moeite heb genomen om een vergelijkbaar (nieuw) systeem samen te stellen zou ik zo uit "de losse pols" een bedrag van zo'n 900 tot 1100 willen noemen.
 
Hallo,

De verkoper wil er persé tussen de € 800 en € 900 voor hebben.
Mijn maatje ziet dus ook van de verkoop af.

Voor dat geld kan hij beter een nieuwer systeem bestellen.

Bedankt voor al jullie reacties. :thumb:

Gr Daan
 
Amorlauro,

idd. het ziet er leuk uit, maar,

tel daarbij de prijs van een fatsoenlijke geluidskaart, € 60 en een goede TFT monitor bij op € 400 (tot 600 ??) en je bent ook zo'n ruim € 1100 kwijt...............
 
Laatst bewerkt:
monitor hoeft heus niet zoveel te kosten hoor:) voor 250 euro heb je al een lekker 17 inch schermpje(en geluidskaart zit vaak onboard!!) alleen vraag ik me af wat de chipset is van deze videokaart!!!
 
ehh,

heb je er enig idee van wat de beschreven Samsung zo gemiddeld hier en daar kost / heeft gekost ?

Wat de chipset betreft : Geforce FX ;)

Wat de soundcard aangaat, ja natuurlijk is dat onboard, de kwestie is alleen OF je dat ook onboard wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan