Wat moet ik aanpassen voor Battlefield 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickei

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ik heb in 2008 onderstaand systeem aangeschaft en verwachtte hier weer een ruime tijd de nieuwste games mee te kunnen spelen (wat met BF 2 bad company, MW2, Medal of Honor ook het geval was. Ik bemerk echter bij BF3 bij de MP dat mijn systeem het laat afweten:mad: Wat is nu de beste oplossing (rekening gehouden met de kostte!!)?

Intel Core 2 duo
Sapphire Radeon HD4870
MSI P45 Neo-F
G.Skill F2-6400CL5D-4GBPQ, 4GB 800MZ, DDR2, PC6400
Samsung Spinpoint F1, 750 gb
Antec three hunderd, zwart
coller master real power M520, 520 watt
artic freezer 7 pro
lie on lh 20a1s
Windows Vista 32

PS. heb weinig verstand van het hele hardware gebeuren dus mocht ik wat te weinig info gegeven hebben verneem ik dat uiteraard graag!

Laatst bewerkt:
wat houdt dat concreet in nieuwe cpu = nieuw moederboard?

Je hebt een socket 775 op het moederbord zitten, hier zul je niet veel meer aan kunnen upgraden. Zal dus ook een nieuw moederbord worden, mogelijk ook nieuw geheugen.

Ik ben echt een noob op dit gebied (niet alleen dit gebied btw). Wat voor moederboard zou je aanraden

Topic naar de aankoop nieuw systeem / upgraden verplaatst, je andere nieuw geopende topic gesloten.

Je zou eventueel naar een upgrade setje kunnen kijken, dat is moederbord processor en geheugen in een pakket.

bedankt!!

dit is ook in te bouwen door elke willekeurige pc noob of is dat niet verstandig?

Laatst bewerkt:
Computer bouwen is niet zo moeilijk hoor dus dat lukt vast wel....
Gewoon je oude moederbord eruit halen nieuwe moederbord erin
Processor op het moederbord plaatsen,geheugen erop
Klaar!

En windows opnieuw installeren.Nieuw mobo is in 99% van de gevallen ook een nieuwe installatie van je OS.

Ga hem vandaag met een vriend eerst maar eens overclocken (had ik nog niet eens aan gedacht) hopelijk lukt dat!

welke resoluties probeer je eigenlijk te spelen?
Battlefield 3 is heel erg resolutie gevoelig een high end kaart heeft moeite met 1080P op high/ultra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan