wat moet ik kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter maartenf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

maartenf

Ik wil graag een portable DVD speler kopen met een grote accu (denk een panasonic DVD-LS83, want die heeft een speeltijd tot 6 uur).

Ik ben ook toe aan een nieuwe desktop.

Ik twijfel nu of ik niet beter een laptop kan kopen. Heb ik alles ineen. Maar ik loop dan aan tegen de beperkte accu. Ik wil minimaal 4 uur DVD kunnen kijken.

Kan iemand mij adviseren?

Hoi,

beetje appels met peren vergelijken de Panasonic DVD speler en een laptop/desktop.
Als het alleen maar is om gem. 4uur DVD te kijken "moet" je toch voor de Panasonic kiezen lijkt me.
Misschien is dit een alternatief?
Accuduur ca. 3,5u.
Is er ook nog in een kleinere uitvoering (4GB; 249 Euro)

Grtz.

Laatst bewerkt:
die had ik idd al gezien. Erg mooi apparaat. maar helaas zonder dvd speler.

Ik weet dat het appels en peren vergelijken is. Ik heb eigenlijk amper eisen als het gaat om een pc/laptop. Beetje internetten en MsOffice (en DVD's kijken dus) en ik ben al blij. Als ik een inschatting van prijzen ga maken, dan denk ik
desktop (400) + dvd speler (200) = 600. Vraag dus eigenlijk: kan ik een laptop kopen voor 600, waarop ik minimaal 4 uur dvd kan kijken?

Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste vraag die in me opkwam toen ik je eerste bericht las was: "waarvoor gebruik je je pc?" die vraag heb je vervolgens beantwoord en internetten kan tegenwoordig met elke pc dus daar is niet echt verder op in te gaan. Voorwaarde is dat je vervolgens niet al te hoge eisen stelt aan je 'officewerk' en je bijvoorbeeld meer aandacht kan steken aan een laptop die speciaal gemaakt is voor het afspelen van DVD's

Dan zijn alle specificaties van de laptop meestal gericht op het afspelen van de DVD
Beeldscherm + GPU (mooie beeldkwaliteit), schermdiagonaal, etc...

en meestal ook accu...

Dus ik zou eens enkele recensies beginnen lezen van laptops. Als je daar actief naar opzoek gaat en even energie insteekt durf ik wedden dat het niet lang duurt of je vind de laptop die bij jou past;)

Als je gebruik maakt van office in die zin dat je ook de speciale geavanceerde functies zoals in office 2007 gebruikt dan heb je al eerder een pc nodig die zich ook een beetje op officewerk richt en zou ik het apart nemen.

Veel succes!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan