wat moet ik met deze bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricco89

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
5
Hallo allemaal
ik heb call of duty 4 modern warfare [englisch][PCDVD]
gedownload maar ik heb allemaal .rar bestantje en in die rar zitten deze files:
pro-cod4.b00 pro-cod4.b01 pro-cod4.b02 pro-cod4.b6I en pro-cod4.B6T

Nou is mijn vraag wat moet ik hiermee ik kan het niet in deamontool s mounten ofzo want dat lukt niet.
Willen jullie mij a.u.b helpen ?
 
Begin eens met het uitpakken van die .rar bestanden met WinRar o.i.d.
Dan zal er mogelijk een cue/bin of ander image bestand uitrollen dat je vervolgens kunt branden of met Daemon mounten....
 
dat is juist het stomste want als ik die rar uitpak krijg ik die bestandjes die .b00 etc etc
 
die bestanden zijn trouwens van het programma blindwirte 6.
dus als je het wil branden heb je dat programma nodig of een die ook ondersteuning bied,
voor die bestanden.
of mouten zo als al woord gezegt,
 
Deamon Tools had anders geen probleem met mijn B6T COD4 :)

Info
 
Ik heb een hele andere versie van deamontool smischien is dat het
 
Zou kunnen, als ik de handleiding er bij pak dan worden ze ondersteunt.

De laatste versie kun je hier downloaden.
 
Ja met deze versie kan ik het mounten maar ........
nou zegt hij invalid file
 
word lid van een nieuws groep, voor 7 euro p maand heb je een download snelheid van 500 of meer kb p sec, en.... meeste bestanden zijn dan wel werkend! als je ze zo download zijn ze bijna altijd corrupt of er zitten virussen in, of je hebt heel iets anders gedownload dan wat de titel zegt dat t moet zijn.

leon

(gebruik zelf FTD)
 
voor 7 euro p maand heb je een download snelheid van 500 of meer kb p sec

Ohw vet! Dus als ik met mijn inbelverbinding dat aanschaf download ik ook met 500 kb\s :rolleyes:

Dream on... De snelheid die je haalt is afhankelijk van je internetverbinding. Dus hoe sneller je verbinding hoe sneller je download...

Daarnaast: Wie zegt ons dat hij ze al niet via nieuwsgroepen heeft binnengehaald?
 
uiteraard, dat spreekt voor zich, maar bijna iedereen met internet heeft tegenwoordig toch een breedbant, of zit ik nu fout.

bedoel maar, dat als je die hebt dan heb je ook hoge download snelheid, wat zonder zo'n nieuwsgroep niet mogelijk is.
zover als ik weet, ik wilde t enkel voorstellen voor andere. ikzelf leerde dit pas een half jaar geleden kennen , en ik zou willen dat ik het jaren geleden al wist. was enkel een suggestie voor anderen.

leon
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan