wat moet ik veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hallo iedereen ik ben eigelijk niet tevreden over mijn pc ik zou somigge dingen willen veranderen maar ik weet niet goed wat ik gebruik mijn pc meestal voor games en anders zit ik oop veel op het internet
intel celeron 2.00GHz
256MB DDRAM SDRAM pc2100
64MB DDRAM videokaart
80GB herde schijf
windows xp pro

Waar ben je niet tevreden over? Waarvoor gebruik je je PC?

niet tevreden

ik gebruik mijn pc voor spelletjes en voor inetrnet en soms voor een paar dvd's te rippen en voor de rest niks
ik ben nie tevreden over mijn processor

Je zegt het zelf al.. Vervang de Celeron door een Pentium. Iets meer geheugen zal het rippen van DVD's ook sneller maken.

niet tevreden

ja ik kan mijn processor veranderen door een pentium 4 2.66GHz maar ik heb nog 1 bakje vrij voor de geheugen er zit nu al 256MB DDRAM 266GHz hoeveel moet ik er nu bij doen mijn moederbord ondersteund 2GB

256 MB extra lijkt me voorlopig voldoende voor het gebruik dat je er van maakt.

512 in totaal is zeker genoeg om te rippen, ga je later meer met videobewerking doen dan is meer geheugen erg prettig.

niet tevreden

ja maar ik dacht aan 512MB ram zal ik het merken als ik er nog 512 bij doe volgens mij werkt die nu nie zo vlug als ik een paar programma's open

Totaal 1024 bedoel je?

Ik heb hier 2 PC's staan met 512 MB en één met 1024 MB. Je merkt wel wat verschil, maar 512 totaal is voldoende, past ook nog goed bij 2.66 GHz.

niet tevreden

neen in het totaal 256 die er al inzitten en dan nog eens 512 zie je het verschil

Totaal 768 dus, dat kan. Kijk gewoon naar de prijs en beslis of je het er voor over hebt.

niet tevreden

aan de geheugen kan ik wel geraken maar een de processor niet weet je mss waar je een goede processor kan kopen liefst ocasie

Voor het gamen maakt de processor amper uit. Welke videokaart is een '64MB DDRAM videokaart'?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan