Wat moet ik vervangen voor MW 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandervdNeut

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2010
Hallo allemaal,

Dit is meer een vraag om me te oriënteren op wat voor onderdelen ik moet vervangen om MW 2 (COD) een beetje normaal te laten lopen. Ik loop nu al een tijdje met wat lagg enzo en dat ligt zeker niet aan mijn internet;) Het loopt niet slecht, maar ik heb het gevoel dat de game niet optimaal loopt.. Ik heb een 22 inch scherm maar speel op 800x600 want anders kan mn pc de lagg niet aan..

Ik heb echt helemaal geen verstand van computers, grafische kaarten of iets dus ik gooi maar wat specs neer van mn computer..

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz 2.20GHz
Geïnstalleerd geheugen: 2,00 GB
32 bit Windows 7 professional
Kaart: ATI Radeon HD 2400 PRO

Ik hoor wel als jullie meer info nodig hebben en alvast bedankt!

Gr. Sander

Met de videokaart werkt het inderdaad niet goed...

Zelf had ik nog een 2600 Pro liggen (iets betere dan de jouwe).. en wou weten of ik cod6 daarmee kon spelen... Na 10 sec. spelen heb ik de pc uitgedaan de me kaart vervangen omdat hij erg veel lagte!

2gb ram zou voldoende moeten zijn.. ik speel zelf met een oude pc(4600+ x2(2x2.41 ghz. ), 4x 512 mb ddr400, en een 4670 kaartje....) -> op mijn 22" scherm met een resolutie van 1600x1050 alles op zijn hoogst zonder lag!

Ok bedankt voor de reacties!
Ga cker mn kaart vervangen!
Ram laat ik wel zitten omdat ik ook maar een 32 bit heb dus dat wordt niks dan met 4 Gig..

Misschien een nooby vraag maar kan ik gewoon elke kaar dr inzetten die ik wil. Welke kaart adviseren jullie..?
Ik snap dat ik niet een high tech ding dr in kan zetten maar dat is ook helemaal niet nodig. Rond de 100 euro wil ik er best aan uitgeven maar dan moet het wel werken en het moet niet te overkill zijn. Ik heb het dus echt nodig voor MW 2, de rest draait wel goed.