wat na windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong.braster

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Op mijn PC draait Windows 98 en ik heb 256 Mb intern geheugen. Mijn C schijf is 3,8 GB groot waarvan nog 1,06 GB vrij is. Mijn D schijf gebruik ik voor documenten en alle ander rommel.

Ik ben van plan een digitale camera te kopen. Nu blijkt dat deze camera minimaal m.b.v. W'98 ME of SE werkt. Hij werkt natuurlijk ook met W2000 en XP.

Wat is verstandig. Welk besturingssysteem moet ik nemen. Ik wil de kosten beperkt houden. Is een upgrate van W'98 naar ME of SE mogelijk ? Bestaat dat, of moet ik er een heel nieuw systeem op zetten.

graag reacties en adviezen.

groetjes

ja is mogelijk maar ik raad je de schone installatie aan.. en ik zou win200 nemen!

Is het echt een probleem als je win98 neemt in plaats van win98SE?

Geplaatst door jong.braster

Ik ben van plan een digitale camera te kopen. Nu blijkt dat deze camera minimaal m.b.v. W'98 ME of SE werkt. Hij werkt natuurlijk ook met W2000 en XP.

=

groetjes

Bedoel je 98 ME? of bedoel je 98, 98se en ME

98 ME ken ik niet, Windows ME is niet zo'n beste zet geweest van MS, is echt niet stabiel. Ik heb het er weer afgegooid en ben terug gegaan naar 98 Second Edition (SE). Dit is m.i. voor jou de beste optie: goed, stabiel en goedkoop een upgrade te vinden vanuit 98.
XP is leuk, maar het extra geld niet waard. Een leuk programma om je foto's te beweken kan je gratis downladen van de bekende sites. Er zijn meerdere leuke programma's.

hij bedoelt waarschijnlijk windows 98se en win me

Ik zou eerst proberen of je digitale camera het ook onder de gewone W98 doet, anders zou ik de pc upgraden naar 98SE.

Ik zou Win XP(met SP!) nemen, natuurlijk even gewoon in de winkel kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door niels70
Ik zou Win XP(met SP!) nemen, natuurlijk even gewoon in de winkel kopen.

Zo zeggen we dat natuurlijk :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
xp is natuurlijk mooi maar met nog maar 1.06 gb over wordt het wel een beetje krap
groetjes weetje

windows XP op een schijf van 4 gig :confused:
Dan houd je weinig plek over!!!

een aantal berichten maar even aangepast met name die van niels.

jullie weten zelf waarom neem aan dat een uitleg niet nodig is ;)

Geplaatst door tazman

erg subtiel aangepast trouwens... :D:D

Geplaatst door tazman

Nee? Leg dat eens even uit??? :D

wat voor pc heb je precies? ik kan je nu alles aanraden (behalve winme), maar als je een p3 450 mhz hebt, zou ik daar geen xp opzetten :D

Dit slaat natuurlijk nergens op, ik zeg alleen maar dat ie eens moet navragen bij kennissen om Windows XP te lenen. En dat zou je hier niet eens mogen zeggen.

Last van schizofrenie Tazman ?

Geplaatst door niels70
Dit slaat natuurlijk nergens op, ik zeg alleen maar dat ie eens moet navragen bij kennissen om Windows XP te lenen. En dat zou je hier niet eens mogen zeggen.

Je zegt dat WinXP het niet waard is om te kopen, oftwel: neem een XP van iemand anders en kopieer em.

Dat is dus wat je eigenlijk zegt, en dat is hier niet toegestaan. Dat zijn de regels en die zijn er nix voor nix. Et forum zou hier problemen mee kunnen krijgen als iedereen open en bloot maar elkaar zou adviseren of vragen naar gekopieerde software.

Geplaatst door niels70

Lenen is illegaal, zo simpel is dat. En Tazman heeft geen last van schizofrenie maar heeft wel de huisregels gelezen, wellicht een goede tip?

Zou 112 bellen, kunnen ze alle bibliotheken dichtgooien, want lenen is illegaal zeg jij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan