wat nu....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het heeft volgens mij met de driver van je beeldscherm te maken. Je zou de juiste driver moeten selecteren bij je beeldscherminstelling.

Dennis.
 
Je kunt het altijd even proberen:

Start/Instellingen/Configuratiescherm/
Beeldscherm/Instellingen/Geavanceerd/Adapter

Klik nu op de knop Eigenschappen en klik
vervolgens op het tabblad Stuurprogramma.

En klik nu op de knop Bijwerken.

Dennis.
 
Hij zou in elk geval in je Fonts map moeten staan.
Nu is het gekke als ik kijk in mijn fonts map zie ik hem niet staan (Verborgen- en systeembestanden e.d. weergeven staat aan) maar als ik ga zoeken wordt hij wel gevonden in de map.
Ik heb hem als bijlage hierbij gevoegd, je zal alleen de extensie weer even moeten veranderen in .fon (heb hem even hernoemd naar vga850.txt
 
Laatst bewerkt:
bedank

hoe copy ik hem op de juiste plaats?

zit nu in de c:

wie oh wie helpt my

ben effe commando vergeten....

:confused:
 
copy ****\vga850.fon c:\windows\fonts

Waarbij de **** staan voor de eventuele map waarin het font nu staat, staat die ook gewoon in c:\, kan je de ****\ weglaten.
 
Beste Maestro12,

Zou het door jou aangeboden bestand de naam ervan naar zijn oorspronkelijke naam, voor bat betreft de extensie, kunnen terug worden gezet, opdat dit bestand wel kan worden gedownload? Het wordt nu namelijk geopend.

Bijvoorbaat mijn dank.

Met vriendelijke groeten,

Dennis.
 
Geplaatst door DENNIS90
Beste Maestro12,

Zou het door jou aangeboden bestand de naam ervan naar zijn oorspronkelijke naam, voor bat betreft de extensie, kunnen terug worden gezet, opdat dit bestand wel kan worden gedownload? Het wordt nu namelijk geopend.

Bijvoorbaat mijn dank.

Met vriendelijke groeten,

Dennis.

Klik er eens met de rechter muistoets op en kies dan 'doel opslaan als' :D

O ja, nog even voor mcproductions, hernoemen doe je in DOS met 'ren', dus: ren vga850.txt vga850.fon
 
Ik sla een flater.

Beste Maestro12,

Wat dom van mij. Dat is iets wat ik normaliter zonder nadenken doe. Misschien door mijn vermoeidheid of zo. Sorry daarvoor.

In elk geval bedankt.

Mvg,

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan