Wat probleempjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.

janpiester

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
71
Ik zat maar te kijken op de pc en kwam wat probleempjes tegen op me pc...

Probleempje 1:

Taakbeheer opent niet, en Uitvoeren staat niet in het startmenu.
Ik heb al sleutels veranderd maar iedere keer als ik NoRun en DisableTaskMgr verander herstelt het weer terug en dan doet die het niet meer, en zo moet ik het telkens als me pc opstart het opnieuw doen, heeft iemand hier een oplossing voor?

Probleempje 2:

Ik kan niet bij Startmenu een pictogrammetje verwijderen als ik op rechtermuisknop druk, als ik rechtermuisknop druk komt het scherm wel maar gaat die zeer snel weg...

Probleempje 3: Het duurt een beetje lang bij het opstarten van de pc.. kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb met 5 virusscanners gescant, 2 ad-aware scanners, met hitman pro, echt van alles en niks lukt... En schijfdefregmentatie gedaan maar helaas geen resultaat.
---------------------------------------------------------------------------------------
Als jullie mij niet snappen met probleempje 1 en 2 heb ik een filmpje gemaakt, ik heb hem geupload zodat je hem kan zien en misschien meer ervan snappen.

Hier is de videotje dan op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=wKhT8U6heHg
 
Hier wat leesvoer!http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/tips_en_trucs_windowsxp_8.aspx#4


Maar ik ben van mening aangezien je al enkele dingen handmatig hebt aangepast,en dan de problemen alleen maar groter worden(vaak) dat je het beste even systeem hertel kunt doen naar een punt dat alles wel goed werkte.

Nee, dat wil ik niet doen want dit had ik al 1 of 2 maand en ik heb elke dag nieuwe foto's geinstalleerd op pc en zet ze op cd dus ik wil pc niet herstellen. Alsnog dankjewel...
 
Dit al gedaan?In veiligemodes

Ga naar Start>Uitvoeren, typ in het venster:
sfc /scannow (sfc spatie /scannow)
Je hebt wel de installatie cd-rom van Windows XP
erbij nodig, want er wordt naar gevraagd.
 
Nee, dat wil ik niet doen want dit had ik al 1 of 2 maand en ik heb elke dag nieuwe foto's geinstalleerd op pc en zet ze op cd dus ik wil pc niet herstellen. Alsnog dankjewel...

Met een systeemherstel, blijven je foto's gewoon waar ze zijn hoor.
 
Verplaatst naar de sectie Win Xp, daar hoort het beter thuis dacht ik. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan