wat problemen na virusje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DavidP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Berichten
2
Hoi,

Nadat ik was geinfecteerd met het virus "antivirus2008" en bijhorende trojans zijn er nog wat overblijfselen te vinden op mijn computer. Geen onoverkomelijke zaken, maar als ik ze kan oplossen dan graag :)

Problemen zijn de volgende:

- bij het opvragen van de eigenschappen van men bureaublad krijg ik de volgende melding
"de systeembeheerder heeft het onderdeel beeldscherm van het configuratiescherm uitgeschakeld" Nu is dit men pc thuis en heb ik hier helemaal niets aan veranderd. Zelfde foutmelding krijg ik als ik "crtl+alt+del" wil gebruiken, of andere shortcuts zoals daar zijn "windows+e" (voor verkenner bv)

- In men menu start (van windows XP) zie ik enkel de laatst gebruikte programma´s, alle geinstalleerde programmas (je weet wel, die uitvaltree) is nergens te vinden. Als ik echter het "klassiek menu start" selecteer zie ik wel alles.

- in verkenner is men "C:" schijf uitgeschakeld en verborgen. Type ik echter "c:" in de adresbalk in dan kom ik wel op die schijf.


Dit zijn zowat de kleine haperingen die men PC vertoont. Hopelijk kan ik met jullie hulp hier iets aan verhelpen (voel het niet zo om nieuwe install te doen :( )

Cheerz
D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan