wat te doen [systeem samenstellen]

Status
Niet open voor verdere reacties.

homemix25

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
245
hallo, ik heb op dit forum al de vraag gehad om een pc samen te stellen en was daar ook heel tevreden mee en had een goede samenstelling. Nu wou ik gaan bestellen maar kwam mijn moeder met het verhaal dat ze niet wou dat ik online ging bestellen omdat ze het niet wou ivm. garantie. Nu heb ik er al uitgelegt dat bijna iedereen online bestelt omdat dat gewoon veel goedkoper is. Maar zo koppig zoals ouders zijn( ik kan het wel beetje begrijpen) is het me niet gelukt ze om te praten. Nu kwam ik op een computerwinkel bij ons in de buurt waar ze dit systeem hadden:
Behuizing GigaByte GZ-X1
Voeding Recom PowerEngine 550Watt
Moederbord GigaByte P35-DS3L (Gb-LAN, Sound)
Processor Intel® Core™ 2 Quad Q6600
4x 2.4Ghz 8Mb 1066FSB
Processor koeler Arctic Freezer 7 Pro
Interne geheugen 4Gb 2x GeiL 2 GB DDR2-800 Kit GX22GB6400UDC
Grafische kaart GigaByte 8600 GTS SilentPipe 3 256Mb DDr3
Directe aansluitingen:
2 x DVI-I Uitgang, waarvan 2 x met HDCP, waarvan 2 x Dual Link
1 x S-Video Uitgang
DirectX 10 GPU
Shader Model 4.0
Harde schijven Samsung SpinPoint T166 500Gb Sata2
(8,9/16/7200, HD501LJ)
Audio Realtek ALC888
Ingangen: 1 x Line-In, 1 x microfoon
Uitgangen: 4 x Line-Out, 1 x Digital-Out (optisch), 1 x Digital-Out
(coaxiaal)
Overige aansluitingen Usb 2.0: Achter 4X Voor 3X
Lan: Gigabit 10/100/1000
CardReader Intern Foxconn
Ondersteunt: CF I, CF II, MD, SD, MMC, SM, MS, MS Duo, MS PRO, MS PRO Duo
Optische drives Samsung SH-S202J 20x DL
Samsung SH-S202N 20x DL LightScribe
Garantie 12 maanden carry-in garantie en support
839,-
Het is minder dan dat ik had samengesteld maar ik heb nu wel 1 jaar garantie en hij word voor me in elkaar gezet. Nu is mijn vraag, als ik hier i.p.v de 8600 gts de 4870 in doe, kan de voeding dit aan? en zoja ondersteunt het moederbord het en kan de voeding het aan om later nog een 2e videokaart er bij te zetten?
groeten yoeri
 
Op de meeste sites waar je online bestelt krijg je evengoed garantie.

Komaan zeg, we leven in 2008, waar ontzettend veel aan e-commerce gedaan wordt. Maar kom, ik kan de reactie van je ouders wel begrijpen.

Ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Maarja, ik ben 21 dus uiteindelijk doe ik mooi toch wat ik denk dat voor mij het beste is. 't Is ook mijn geld.
 
ja maar ik ben 14 en heb maar te luisteren naar ze:p haha maar ff ontopic wie zou me met me probleem kunnen helpen
 
al geprobeert, maar nu ze die pc op die site hebben gezien zijn ze ompraatbaar. en ik denk dat als ik door ga zeuren ze zeggen dat ik helemaal geen pc mag halen
 
Hoi,

Eerst geef ik antwoord op je vraag ja je voeding kan het aan ik weet niet wat het is van ati dat zo zoveel prestatie leveren op zo weinig wat maarja. En je zou op de gigabyte site kunnen kijken of het ondersteund word de vga maar ik zou zeggen dat het niet zo uit maakt. En nee het moederbord heeft geen crossfire en ook geen sli. Maar waarom zo moeilijk je kan tog gewoon een pc samenstellen en laten bouwen voor 50 plus dat ze hem testen? ikbedoel mijn pc was 720 euro ofso die echt heel wat beter is dan die nou ik had hem inelkaar kunnen laten zetten maar heb het zelf gedaan. plus heb ik op alle onderdelen 2 jaar garantie. Ik heb trouwens xp zelf geregeld gratis. Maar dan toch kan ik een betere samenstellen.
 
Laatst bewerkt:
ja ik ga het even vragen ja want dan kan ik alleen de onderdelen nemen die voor mij belangrijk zijn. bedankt :D
 
ja ik ga het even vragen ja want dan kan ik alleen de onderdelen nemen die voor mij belangrijk zijn. bedankt :D

O sorry die hd4870 vereist toch iets meer minimaal 500 watt dus een iets betere voeding maar serieus beter een samenstellen en gewoon laten bouwen daar want het hoeft niet per se via internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan