Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkle

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo allemaal,

Ik wou graag met mijn pc video gaan bewerken. Geen echte grafische hoogstandjes maar gewoon video overzetten op DVD. Dus realtief eenvoudig. Alleen het beeld is vrij matig tot slecht en het geluid loopt een aantal seconden voor. Ik heb veel contact gehad met de winkel waar ik de pinnacle dazzle usb heb aanngeschaft alleen kunnen ze me niet meer verder helpen. Ook pinnacle kan mij niet helpen omdat volgens hun de dazzle usb werkt en het volgens hun aan mijn pc ligt. Nu klopt dit wel omdat tijdens het opnemen de processor al zeker 100% in gebruik is. Ik heb programma's op de achtergrond al afgesloten maar ik blijf aan de honderd procent zitten (nu zonder opnemen zit ik variërend tussen de 5 - 7%). Ik heb een AMD Sempron 3000+ , 1024Mb ddr2300 geheugen, 200GB SATA HDD. Is het aan te raden om het moederbord met processor en geheugen te vervangen? Eingelijk vindt ik het zelf wel een beetje raar omdat de processor nog geen jaar oud is. Iemand misschien nog tips?

Alvast bedankt voor de reacties,

Grtz,

Ron

Ik scan wekelijks op virussen en de pc is virus vrij. Ook scan ik wekelijks op Adware en dergelijke. Dus softwarematig is alles in orde. Ook defragmenteer ik regelmatig mijn HDD en controleer ik deze op fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan