Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenHoorn

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
7
Ik heb een HP pavilion met windows vista.
als ik mijn computer aandoe, dan laad hij heel even en daarnablijft hij vast staan op het zwarte laadbeeld. opstarten in veilige modus helpt ook niet, want dan krijg ik een blauw scherm te zien. Als ik me computer vie Recovery management naar fabrieksinstellingen terug doe blijft dit zelfde probleem zich voor doen/

Wie weet wat het kan zijn en wat ik er tegen kan doen?

ik wil namelijk niet graag me computer laten maken, want dan vind ik dat je voor de gek gehouden word omdat je per uur betaald en er dan superlang mee bezig zijn, terwijl ze het probleem soms al binnen 10 minuten weten
 
Dan zou het toch prettig zijn als je ook even kan vertellen wat er op het blauwe scherm staat. Zo is het nogal koffiedik kijken.

En sinds wanneer is dit het geval? Wat is er aan vooraf gegaan?
 
Op het blauwe scherm staat de heletijd een foutmelding, maar elke keer een andere.
wanneer m'n computer het nog deed kreeg ik elke keer een berichtje dat iets weer niet werkte en dat werd weer afgesloten, leek net alsof me pc afbrokkelde

hij doet het al aardig lang maar eerst viel hijaf en toe ineenkeer uit en hij doet het steeds minder
 
Maar wat dan?

We hebben toch echt specifieke gegevens nodig van het bsod of de foutmeldingen. Zo kunnen we nog steeds niets zinnigs zeggen.

Het enige dat ik kan zeggen aan de hand van jou info is dat je dan windows maar opnieuw moet installeren. ( en als dat voorkomen kan worden is dat prettiger lijkt me)

Met wat eraan vooraf ging bedoel ik ook of de pc misschien vervoerd is (losse kabels), neiwue software geinstalleerd, enz.
 
En de foutmeldingen en gegevens van het blauwe scherm?

Dat hebben we echt nodig.
 
dat is ook een probleem want als het blauwe scherm komt, gaat na 1 sec de computer opnieuw opstarten. en omdat ik niet op mijn computer kan, kan ik ook niet instellen dat hij niet gelijk opnieuw opstart
 
Krijg je als je tijdens het opstarten f5 of f8 drukt ook dit scherm?

Dan derde optie van onder pakken. Zou ervoor moeten zorgen dat het bsod blijft staan.
 

Bijlagen

  • 68224pick-safe-mode.gif
    68224pick-safe-mode.gif
    4,6 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan