wat verwijderen in software

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi.,

Ik heb wel 30 updates staan en hotfixen in mijn software,ik weet dat je deze weg kan moet kunnen halen maar weet niet meer hoe.
Er zitten ook hot fixen bij nog eens.
De vraag staat ook onder updates geloof ik maar heb er geen reactie opgehad,of niemand weet hoe je het weg kan zetten in een map of degenen die het weet heeft het niet goed begrepen vandaar dat ik het nu anders opstel.
Als ik de vraag weg kan halen doe ik dat direct
BVBD nixs

Dan heb je in de lijst "Wijzigen en verwijderen van programma's" van Software, denk ik een vinkje gezet voor Update's weergeven?
Ik heb dat vinkje weggehaald en alleen als het soms (dat is niet vaak) nodig is zet ik hem terug.
Die Update's en Hotfix's moet je niet weghalen, die heeft Microsoft niet voor niets aan je gegeven. Je systeem is er veiliger en minder kwetsbaar door.

In ccleaner zit de funtie om de hotfix uninstallers te verwijderen, als je dat doet verdwijnen ze ook van de softwarelijst.
http://www.ccleaner.com/

Dit moet je natuurlijk alleen doen als de pc zonder storingen door de updates werkt, en het heeft alleen maar zin voor mensen met te weinig schijfruimte.

Dan heb je in de lijst "Wijzigen en verwijderen van programma's" van Software, denk ik een vinkje gezet voor Update's weergeven?
Ik heb dat vinkje weggehaald en alleen als het soms (dat is niet vaak) nodig is zet ik hem terug.
Die Update's en Hotfix's moet je niet weghalen, die heeft Microsoft niet voor niets aan je gegeven. Je systeem is er veiliger en minder kwetsbaar door.
Hoi boeing ik wil ze ook niet verwijderen maar verplaatsen zodat die software niet prop vol zit met 30 updates ik heb ooit is gelezen hoe dat moet,maar weet niet meer waar en tuurlijk heb je ze nodig.
Ik heb het vinkje ook weg gehaald maar goed.
Het is dus niet zo dat software ooit vol kan komen te zitten,er staan veel meer updates in dan programma`s heeft het verder ook geen invloed op de prestatie????
Ik heb zat ruimte qua hd en ook qua geheugen 100giga+1giga geheugen toch beiden bedankd voor de reactie op mijn vraag .............nixs

Het is dus niet zo dat software ooit vol kan komen te zitten,er staan veel meer updates in dan programma`s heeft het verder ook geen invloed op de prestatie????
Die lijst in Software is alleen maar gevuld met tekstbestandjes, die werken als snelkoppelingen naar de uninstall-files van die programma's (kort gezegd).
Die tekstbestanden nemen heel erg weinig plaats in. Niks aan de hand dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan