Hallo,
Ik ben van plan een LCD tv aan te schaffen voor mn zoon, deze wil hij graag gebruiken voor zijn playstation....
Eis was dat t een HD tv moet zijn, om zo ook zijn ps3 op aan te kunnen sluiten...
Ik ben op de volgende tv gestuit met de volgende specs, alleen zegt het mij niet echt heel veel... Ik heb het geprobeerd te vergelijken met andere tv's maar ben niet echt ver gekomen. Mijn vraag is dan ook, is dit een geschikte tv voor een spelcomputer in de slaapkamer. Om zo ook gewoon lekker zijn spelletjes te kunnen spelen naar zijn verwachting (HD kwaliteit...)
Alvast HEEL erg bedankt!
Jan
Ik ben van plan een LCD tv aan te schaffen voor mn zoon, deze wil hij graag gebruiken voor zijn playstation....
Eis was dat t een HD tv moet zijn, om zo ook zijn ps3 op aan te kunnen sluiten...
Ik ben op de volgende tv gestuit met de volgende specs, alleen zegt het mij niet echt heel veel... Ik heb het geprobeerd te vergelijken met andere tv's maar ben niet echt ver gekomen. Mijn vraag is dan ook, is dit een geschikte tv voor een spelcomputer in de slaapkamer. Om zo ook gewoon lekker zijn spelletjes te kunnen spelen naar zijn verwachting (HD kwaliteit...)
Code:
27" lcd tv
HD READY : DVI; 2SCARTS
Display
Outline Dimension
Activive area
597.12mm x 335.88mm
Aspect Ratio
16:9
Pixel Pitch
Resolutions
1366 x 768
Viewing Angle(U/D/L/R)
L/R 176, U/D 176
Colors
16.7M
Luminance
550 nits
Contrast Ratio
1000:1
Response Time
8 ms
System
Tuning
PAL-B/G ,D/K, I
SECAM-B/G,D/K,L/L'
NTSC AV 3.58/4.43
Audio
NICAM STEREO
MTS/SAP(NTSC Area)
Speaker
5W * 2
Teletext
40 Page
V-Chip/CCD
N/A
Output
Audio
Multi Language OSD
English, Spanish, French, Italian, Russia, Suomi, German,Netherlands.
Picture
16:9 / 4:3
Function
Function
PIP
POP
MTS
Sleep Timer
In/Out
Terminal
AV input
CVBS