Wat vinden jullie hier nou van?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Na veel gelezen te hebben over halflive 2, ben ik verbaast over de online registratie die je moet ondergaan! Hier gaan mijn nekharen iig van overeind staan! Stel dat je internet via telefoon omdat adsl het bij jouw niet doet, of dat kabel jouw huis nog niet is gepasseerd! Ik vind dit veel te ver gaan, en denk dat het niet ten goede komt aan het spel (die wellicht fantastisch is). Gezien de forums zijn er ook nog eens tal van bugs en registratieproblemen..

Wat vinden jullie hier nu van??

Ik vind het simpelweg een hele domme zet van de HL2 ontwikkelaars/uitbrengers omdat het zoals je ziet heel veel problemen oplevert en veel ontevreden mensen. Ik ga HL2 wel kopen... :)

Ik zou m nu nog niet kopen, tenzij ze snel wat gaan doen aan de bugs en die registratie. Die registratie loopt ook niet altijd vlekkeloos had ik gehoord, iets van, dat zelfs al heb je het spel gekocht, je toch een error krijgt dat de cd-key ongeldig was? Of was dat bij de instalatie? Hmm...

Maar goed, ik wacht gewoon nog eventjes :D

Ach, winxp wekrt hetzelfde en daar draaien volgens mij meer illegale dan legale versies van, dus ze gaan hun gang maar met registreren..... :p

Volgens mij kan je ook telefonisch registreren. Dit gaat uiteraard allemaal piraterij tegen en dit is naar mijn mening, na het stelen van de code vooral, een goede zaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan