Wat vinden jullie hiervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Prijs is excl. Btw, Win11 en installatie/configuratie, €656,-

Garantie 24 (mnd)


Soort kast Minitower

Afmetingen (DxBxH) 405x208x400 (mm)

Interne bay's 2x 3.5" / 2.5"

Externe bay's Geen

Voeding be quiet! B9 300 Watt

Chipset Intel H610

Sloten PCI-E x16 , PCI-E x1

SATA poorten 4x SATA 6.0 Gb/s

CPU Merk/Type Intel Core i7 12700 2.1 (4.9 met Turbo Boost) GHz 25 MB

Aantal cores/threads 8 Performance-cores / 4 Efficient-cores / 20 Total Threads

Geinstalleerd (Max) 16 GB (32 GB) geheugen type DDR4-3200

Geheugen slots 2 sockets (2 bezet)

Display controller Intel UHD 770

Display connectors D-Sub, DisplayPort, HDMI

Display features DP 1.4 max 4K@60Hz, HDMI 2.1 max 4K@60Hz, D-Sub max 1920x1200

Primary Disk SSD 1TB

Optical Geen

LAN Realtek, 10/100/1000 Mbps Merk/Type Realtek High-Definition Codec, 7.1 Channel

Achterzijde USB 2.0, USB3 5Gbps, LAN, Audio, PS2

Voorzijde USB3 5Gbps, Audio

Besturingssysteem Geen

Management Software TPM

Kleur zwart

Levering BTO Build-To-Order
 
Ik zie pc onderdelen. Type moederbord ontbreekt ook.

Valt verder weinig van te vinden als je niet op z'n minst omschrijft wat je met het systeem wenst te gaan doen.
 
@peter789
Mss is dit ook handig?
Voordeel: Beter overzicht en je hoeft je nog maar weinig zelf te typen of te copy/pasten.
Je kunt ook nog als je niet zeker bent van een onderdeel, maak dan van hun vergelijk optie gebruik. De keuzes staan mooi naast elkaar op het scherm. Vergelijk en.... kies.

PS: Die 2 websites vallen beiden on de DPG groep.
 
Ik zie pc onderdelen. Type moederbord ontbreekt ook.

Valt verder weinig van te vinden als je niet op z'n minst omschrijft wat je met het systeem wenst te gaan doen.
Normaal tot zwaar kantoorwerk. Ging me vooral om de prijs.
 
@peter789
Mss is dit ook handig?
Voordeel: Beter overzicht en je hoeft je nog maar weinig zelf te typen of te copy/pasten.
Je kunt ook nog als je niet zeker bent van een onderdeel, maak dan van hun vergelijk optie gebruik. De keuzes staan mooi naast elkaar op het scherm. Vergelijk en.... kies.

PS: Die 2 websites vallen beiden on de DPG groep.
Dank, maar dan moet je ergens verstand van hebben, en dat heb ik niet. Dit is kant en klaar aangeboden.
 
Met "Levering BTO Build-To-Order"had ik dat niet verwacht.
 
Voor die prijs vond ik toevallig deze -> https://www.dragoncomputers.eu/alle-computers/kantoorPCs

Zwaar kantoorwerk is ook niet helemaal duidelijk, maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand ontmoet die in feite niet genoeg heeft aan een i3 processor. Voor de zekerheid nemen wij altijd een i5, omdat je dan langer met het systeem kunt doen.

Verder zie ik niks over koeling. Ik zou er zeker rekening mee houden omdat je niet de hele dag in het geluid van blazende ventilatoren wilt zitten. Zeker bij de vaak gebruikte goedkope systeemkast van zeer dun metaal wil dit nog wel eens hinder opleveren.

Wat prijs betreft is er niks zinnigs over te zeggen als we niet weten welke merk/type case en moederbord geleverd gaan worden. Dus weten we bijvoorbeeld niet hoeveel videouitgangen op het bord zitten. Kan handig zijn als je meer schermen wilt aansluiten, en dat neem ik aan bij zwaar kantoorwerk.

Oftewel laat je fatsoenlijk adviseren door een vakman. Een website kan alleen rekening houden met de componenten, maar niet met je werk en werkomstandigheden.
 
Dat systeem wat RogerS aanbied in de link is een prima alternatief voor de gemiddelde kantoortoepassingen.
Zit wel een wat goedkopere videokaartje in. Verder niet zo spannend voor kantoorgebruik, maar heeft wel de mogelijkheid voor meerdere schermen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan