Wat vinden jullie van de gameboy player?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
436
Hallo allemaal!

Ik ben van plan om een gameboy player te gaan kopen. Dat is dat apparaat om gameboyspellen via je cube te spelen. Maar ik wil eens weten wat jullie ervan vinden. Is het een aanrader of is er niks aan? Ik heb al wat info over de gameboy player.
P.S. Ik ga morgen op vakantie en misschien koop ik hem nog.
dude90
 
Tja leuk.. beetje gameboy spellen spelen op je TV.. mooi opgerekt beeld zal dat dan zijn.

Die spellen zijn niet voor niets voor een pocket console en ik denk dat de nieuwigheid (??) er snel af zal zijn.
 
Tis wel leuk dat je er meer dan 1000! spellen op kan spelen. Keus genoeg dus. ;)
 
Ik heb hem gekocht! En ik ben er heel tevreden over. Het enige minpuntje is dat er wat kleurverschil inzit. Maar voor de rest is het wel leuk. Heeft iemand er ook andere ervaringen mee gehad? Dus dat je hem bv niet leuk vind? Ik vind em zo: :thumb:
 
Geplaatst door BrEeZeR
Tja leuk.. beetje gameboy spellen spelen op je TV.. mooi opgerekt beeld zal dat dan zijn.

Die spellen zijn niet voor niets voor een pocket console en ik denk dat de nieuwigheid (??) er snel af zal zijn.

Het beeld wotrd niet uitgerekt tenmiste niet op de screenshots. Gewoon een helder en scherp beeld.

btw dude() ik las dat je ook multiplayer kan doen met ! cassete. Dus iedereen een gamecube controller mario kart der in en dan kun je gewoon multiplayer doen?
 
btw dude() ik las dat je ook multiplayer kan doen met ! cassete. Dus iedereen een gamecube controller mario kart der in en dan kun je gewoon multiplayer doen?

Jammergenoeg werkt het niet zo. :( Als je multiplayer wilt spelen moet je 1 gamecubecontroller gebruiken en speler twee moet dan de gba met gba linksnoer gebruiken als controller. je kunt dus niet met 2 gamecubecontrollers spelen met de gameboyplayer. Je kunt wel met 1 cassette spelen. :) Ik heb hem nu mee op vakantie genomen en hij beviel mij prima. Geen uitgerekt beeld alleen een beetje kleurverschil. :thumb:
 
Jammer anders had ik hem mischien wel gehaald... Een beetje kleur verschil valt wel te overleven :)
 
Ik heb de gb player ook niet gekocht om multyplayer te spelen. Want dan moet ik een een gba link snoer en een spel dat ik multiplayer kan spelen kopen. Dan vind ik gamecubespellen multiplayer spelen veel leuker! :D

Jammer anders had ik hem mischien wel gehaald... Een beetje kleur verschil valt wel te overleven
Een beetje kleurverschil is inderdaad niet erg. En ik vond hem eigenlijk niet zo duur €60,- Het is eigenlijk een must have als je een gamecube en gameboy hebt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al zo weinig tijd (ahum) ik ben nog niet eens aan splintercell begonnen en moet nog 2 sterren in sms (en nog 3 % in metrio d prime en alle andere spellen ook nog uitspellen). Dus ik ben bang dat als ik zo'n ding koop ik nooit meer toekom aan het uitspellen van mijn andere games. Zeker in combinatie met zo'n flash kit en al die snes klassiekers (die ik heb gemist) die opnieuw worden uitgebracht. Secret of mana, chrono triger :p Earthbound
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan