Wat vinden jullie van deze pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
pc

Nou, ik dacht dat de Ati Radeon Hd4350 ook weer niet echt een "goede" videokaart was.
Qua systeem is deze pc toch wel beter dan die Acer?

Nah, wat is er mis met een Core2Quad 2.5 ?

@mrmusic : heb je dit zinnetje ook gelezen:
(Nuance aanbrengend: er zit wel een monitor, muis, keyboard, Office en die stylus bij.)
Zo inschattend kom je toch ook al aardig in de buurt van een honderdje of 4 voor deze spullen?

Q8000 -> Q9000 -> i5 -> I7

Met andere worden voor bijna dezelfde geld (+30EUR) kun je een i5 kopen met veel betere prestaties.

Het lijkt er alleen op dat de pc al gekocht is, dus misschien een zinloos topic

pc

Over 2 jaar verkopen, is ook een optie als iemand hem dan nog wil kopen voor een redelijk bedrag.

Ik blijf het nog steeds een leuke pc vinden! Als jij ermee gaat doen wat je schreef, zal je er een leuke machine aan hebben. Alleen die videokaart, die blijft mij intrigeren.
Ik denk dat ik toch mee moet met andere posters, mogelijk betaal je teveel voor de configuratie.

Klopt, morgen halen we hem op ik wou alleen jullie meningen peilen.

Je had beter voor de koop om advies kunnen vragen hier.....

Maar nogmaals, hoe jammer ook, ik zou nooit een pc kopen met die C-merk onderdelen als Codegen, Biostar en Palit.
De pc zonder randapparatuur is in mijn ogen hooguit 300 euro waard en over twee jaar nog iets van 75,- euro.
Dus tel uit je winst....

Ik vermoed niet dat je er over 2 jaar nog zoveel voor gaat krijgen als dat jij hoopt.
ik schat op tussen de 1 en de 200 euro, maar dat blijft koffiedik kijken.

Laatst bewerkt:
pc

Anders koop ik volgend jaar een nieuwe videokaart dan is dat probleem ook weer opgelost.

Tja, zó diep was ik nog niet op de hardware ingegaan.
@japser+cijfertjes : ik ben bang....................................

Tja, zó diep was ik nog niet op de hardware ingegaan.
@japser+cijfertjes : ik ben bang....................................

Niet alleen cijfertjes, maar ook kwaliteit en duurzaamheid.

Ik weet 99% zeker dat dit systeem met deze voeding het geen 2 jaar uithoudt, ik denk zelfs niet eens 1 jaar........

Nu maar hopen dat er minimaal 1 en hopelijk 2 of 3 jaar garantie op het systeempje zit.

Pc

Ik heb dit systeem niet zelf samengesteld, dat heeft een neef gedaan, want ik ben nou niet erg goed op het gebied van computers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan