wat vinden jullie van deze samen stelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazaaa

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2015
Als ik deze pc maak dan zal ik hem voor gamen gebruiken. Ik voeg een foto toe met de specificaties.image.jpgimage.jpg ps ik zou graag willen weten of de 750 watt genoeg is met deze videokaart en de rand apparatuur ? En wat ik eventueel zou kunnen balancen of gaat het i7 goed samen met de titan x videokaart ?

Laatst bewerkt:
Monster systeem, hiermee moet je wel een tijdje vooruit kunnen...:cool::thumb:

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Mooi systeem alleen denk ik dat je op de videokaart kan bezuinigen lijkt mij gezien deze benchmarkzonde is om een titan te kopen terwijl hij drie honderdvijftig euro duurder is als een 980Ti denk dat hij wel beter is maar procentueel veel duurder is als de winst met gamen maar kan het mis hebben. hier nog wat leesvoer.
En jammer dat je geen budget noemt en moet er geen randapparatuur bij?

Ps en ja de voeding levert voldoende voor de titan

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info budget alleen voor de kast is 2800 euro scherm en zo schaf ik apart aan ik kom er ook niet uit bij de i7 processor of ik nu een i7 4790k moet nemen of de nieuwere i7 5820 k en het is een kast die qua videokaart wel ff mee moet daarom wou ik voor de 12 gb titan gaan aangezien er steeds sneller en steeds meer van je video kaart wordt gevraagd en je hebt zeker gelijk de gtx 980 ti bespaar ik geld maar dan vraag ik me af na hoeveel tijd ik er weer een 2 e kaart erin moet stoppen of upgraden

Hoi,

Oke ik zie dat je deze pc bij Game-pc hebt samengesteld maar volgens mij zijn die vrij prijzig. Dus heb ik wat voor je samengesteld en ben ik daarbij voor de laatste processor generatie gegaan en een nog wat snellere videokaart. Kan je hem niet zelf in elkaar bouwen dan kan je dit door de winkel laten doen voor 59 euro . Ik heb ook een fulltower gekozen als behuizing als je daar ruimte voor hebt zelf vind ik dat voor de koeling beter maar anders moet je de door jou gekozen kast nemen ook niet slecht hoor.
Misschien heb je hier wat aan.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Post #5 van Modag is eigelijk zoon beetje het beste wat je kan krijgen als Game PC op het moment.

Mvg sander

Hoi,

Oke ik zie dat je deze pc bij Game-pc hebt samengesteld maar volgens mij zijn die vrij prijzig. Dus heb ik wat voor je samengesteld en ben ik daarbij voor de laatste processor generatie gegaan en een nog wat snellere videokaart. Kan je hem niet zelf in elkaar bouwen dan kan je dit door de winkel laten doen voor 59 euro . Ik heb ook een fulltower gekozen als behuizing als je daar ruimte voor hebt zelf vind ik dat voor de koeling beter maar anders moet je de door jou gekozen kast nemen ook niet slecht hoor.
Misschien heb je hier wat aan.

Klopt ik heb hem daar samengesteld maar jou samenstelling is veel beter dan vraag ik me af of de coeling goed en of het niet te veel lawaai maakt deze pc komt boven in de zolder en beneden is alles goed te horen zou een water koeling niet stiller en betere verkoeling geven ? En op zolder is het gemiddeld 5 tot 10 graden warmer

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb de voorganger de 3 versie en ik moet zeggen ik hoor hem niet en nee de rest maak niet zoveel herrie dat je hem niet hoort, en laten we eerlijk zijn de waterkoeling wordt ook gekoeld door ventilators dus zullen ook niet geluidloos zijn nee ik zou het op de skye muggen houden maar schaam je niet om er een waterkoeling op te zetten als je dat graag wilt.
Daarom zou ik wel een grote kast nemen kan de lucht makkelijk overal langs

Laatst bewerkt:
Nee als het niet veel nut heeft dan volg ik je advies op elk tip en advies is welkom ik denk dat het jou opstelling wordt ziet er awesome uit en als ik weer thuis ben check ik het na en dan bestellen maar :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben beniuwd succes met de aankoop ga je hem trouwens zelf in elkaar bouwen ?

Nee ik heb net gebeld ik laat hem in elkaar zetten maar ik ga wel mee kijken volgende keer zet ik hem wel zelf in elkaar maar dat zal denk ik pas weer over een paar jaar zijn als ik hem heb zal ik de specs hier posten :) bedankt voor alle comments en tips

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Misschien wel zo verstandig als je het nog nooit gedaan hebt pc duur zat:thumb:

Daar ben ik weer goede middag heb een klein probleem.
De kast die jij hebt aangeraden is niet meer op voorraad aangezien ik geen genie ben zou je mij een andere aan kunnen raden ?
En Zou ik voor de Titan X gaan of voor een Titan Ti overclocked gaan ?

Hoi,

Ik zou de ti nemen zal iets minder zijn maar ik zou het verschil wel nemen gezien het prijsverschil en ja qua kast hier de pc met een nieuwe kast lekker strak kastje vind ik ,
En met een gx 980 ti ziet de configuratie er zo uit

Laatste vraag Past de geheugen erbij want die jij hebt aangeraden is ook niet beschikbaar als je er een iets snellere neemt dan is die wel beschikbaar maar past die geheugen er ook bij ?

Laatst bewerkt:
En is misschien overbodige te zeggen maar als je nu voor die configuratie gaat is de ti wel een zeer goede keuze.

Je bespaart op je budget toch zoals modag zei een 350 euro en als je de nieuwste games wil spelen dan verouderen videokaarten sneller dan cpu's. Dus kan je die 350 euro die je uitspaart later gebruiken indien je merkt dat het nipt word. Want het verschil tussen een ti en een titan x is niet zo veel groter. Kijk maar hier:
http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-TITAN-X-vs--9223372036823111234

Edit: een TI is in die vergelijking zelfs beter dan een titan x. Dus die 350 euro dat je uitspaart kan je dan later als je merkt dat die ti te weinig kracht meer heeft weer gebruiken voor een nieuwe videokaart.

Laatst bewerkt:
Jullie hebben mij overgehaald dit hier is de samenstelling.

641504 Scythe Mugen 4 PCGH - Koeler voor processor - 120 mm -
PWM - 6 heatpipes € 44,90

650662 Seasonic S12G-750 - Voeding ( intern ) - ATX12V/EPS12V
- 100-240 Volt - 750 Watt - 80 PLUS Gold € 124,94

653741 WD Black WD2003FZEX - Vaste schijf - 2 TB - intern -
3.5" - SATA-600 - 7200 tpm -buffer: 64 MB € 135,90

755862 Fractal Design Define R5 - Towermodel - ATX - geen
voeding - Zwart - USB/Audio € 112,91

794626 Samsung 850 EVO Series - Solid state drive - 500 GB -
intern - 2.5'' - SATA-600 - 6.8mm € 188,89

830930 EVGA GTX 980Ti Superclocked+ ACX 2.0+ - Grafische kaart
- GeForce GTX 980 Ti - 6 GB GDDR5 - PCI Express 3.0 -
DVI-I, HDMI, DP € 749,90

831680 Samsung Super-WriteMaster SH-224FB - Schijfstation -
DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - 24x/24x/5x - Serial ATA -
intern - 5.25" - zwa € 16,90

837546 Intel Core i7-6700K / 4 GHz - 8 MB cache - LGA1151
Socket - doos € 368,90

839921 Corsair Vengeance LPX - Geheugen - 16 GB : 2 x 8 GB -
DIMM 288-pins - DDR4 - 2666 MHz / PC4-21300 - CL16 -
1.2 V € 137,90

843615 ASUS Maximus VIII Ranger - Moederbord - ATX - LGA1151
Socket - Z170 - Gigabit Ethernet - HD Audio - USB 3.0 € 185,90

Laatst bewerkt:
Hoi,

denk verstandige keuze veel game plezier gewenst in ieder geval:thumb:

Hoi,

Voor dat geld zou ik geen Benq kopen als ik dan het geld zou uitgeven dan even meer uitgeven en dan voor een 4K scherm gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan