Wat vinden jullie van deze set-up?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muzzy

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hoi,

Ik heb even wat onderdelen bij elkaar gezocht en ben bang dat ik componenten haal die niet met elkaar compatibel zijn. Verder ben ik benieuwd naar jullie algemene mening voor deze pc die wordt gebruikt om te surfen, streamen en af en toe een spel.

alternate.jpg

Laatst bewerkt:
Mis een voeding in dit overzicht en de hoeveelheid ram kan de helft minder.
Afgaande op je gebruiks-omschrijving is 16 Gb onzin en heb je aan 8 Gb zat.
Verder zou ik voor een Samsung 850 SSD kiezen i.p.v. de 750, de 850 is wel iets duurder maar heeft beter geheugen en 2 jaar langer garantie ( 5 jaar t.o.v. 3 ) en de TBW van de 850 is 2x zo hoog.... ( bron )

Mee eens met scrapheap, zou er nog wel een extra hd bij plaatsen, met enkel een 250GB ssd kom je uiteindelijk toch te kort straks.

Bedankt voor de reacties. De evolutie 850 ziet er inderdaad iets beter uit dan de 750.

Wat betreft voeding en 2e harde schijf ben ik van plan om die uit mijn 4 jaar oude pc te plukken. Is dat ok of is het echt aangeraden om die nieuw te halen.

Verder ben ik benieuwd of de grafische kaart wel in de behuizing past. Heeft iemand daar ervaringen mee?

En wat is het merk, type en vermogen van de voeding van die oude pc..?

Dat zou voldoende moeten zijn, zelfs bij overclocken, is wel afhankelijk van het max. amperage op de 12V rail...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Ik weet genoeg. Vanaconda bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan