Wat vinden jullie van deze zoekmachine?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hoi,

Ik heb op dit moment op mijn website een zoekmachine:
Atomz, werkt prima, maar wat vinden jullie er nou van.
Vinden jullie het bijv. vervelend dat er staat: 'Powerd by Atomz'
Of is er misschien een PHP script hier voor. Laat het mij weten AUB.

Alvast bedankt!

Ik kan geen atomz vinden of wat je ook beschrijft.

Als het over de pagina gaat die hier onder startpagina staat kan het aan mij liggen.
En wel om het volgenden, ik ben niet echt kleurenblind maar ik ben wat men noemt "rood groen blind" Dit is eigenlijk de grootste groep onder de mensen met kleurenblindheid. (en geloof me dat zijn er heeel veel)
Als ik u pagina bekijk met mijn kleurenblindheid dan gaat het helemaal tollen en word ik een beetje duizelig, ik zal om deze rede niet lang op uw pagina kijken, toch zonde.

Oef! :confused:
Ik krijg óók last van mijn ogen door het knallend kleurgeweld, terwijl niet kleurenblind.
En: ik erger me groen en geel aan websites die er geen rekening mee houden dat er ook (veel) mensen zijn die een vorm van kleurenblindheid of verminderd gezichtsvermogen hebben.
Eén op de 11 mannen heeft bv. een vorm van kleurenblindheid, dat is een keihard statistisch gegeven dat weinig bekend is.

Eigenlijk zou er geen pagina het internet op mogen als die niet heelhuids door de testen van colorfilter.wickline.org en van www.vischeck.com heen komt, en als niet de Contrast Analyser voldoende contrasten tussen voorgrond en achtergrondkleuren te zien geeft. O ja, zou ik bijna vergeten: en ook niet op internet als de gebruiker niet desgewenst een groter lettertype kan aanzetten!

Een goed toegankelijke website scheelt zo'n 20% aan bezoekers, die niet hoeven af te haken!
Gelukkig staan op internet voldoende aanwijzingen voor een goede acessibility. :D

CSS-hunter

Aan die kleuren zou ik even wat aan doen.

Maar nu even over de zoekmachine, het gaat om deze site: www.myblogsite.nl
Rechts boven in heb je een zoekbalk, typ daar is wat in, bijv. hosting.
Wat vindt je van de resultaten pagina?

hallo,
eigenlijk vind ik de resultaten pagina niet zo mooi
omdat je het gevoel heb dat je naar een heel andere site gaat (review: je gaat ook naar een andere site)
kun je dat niet in het grote veld van je eigen pagina doen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan