Wat vinden jullie van Driver booster ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee. Het enige dat ik met drivers doe is ze alleen downloaden als ik een probleem heb met een apparaat waarvan ik denk dat een nieuwe driver het kan verhelpen. En dan download ik die driver alleen bij de fabrikant van het betreffende apparaat.

Alle andere driverprogramma's zijn er alleen maar om je zaken door de strot te douwen die je niet wil hebben waarna we de betreffende downloader hier om hulp zien schreeuwen omdat er allerlei ongewenste reclame op de PC verschijnt vanwege het alleen maar overal op Ok klikken tijdens de installatie zonder ook maar iets te lezen van wat er geïnstalleerd gaat worden. Voorbeelden te over op Helpmij.nl

Bij de downloader van Softonic waar je naar verwijst krijg je sowieso al helemaal gratis en voor niks de BundleApp_r adware meegeleverd die zorgt voor een hoop rommel.

What is BundleApp_r?

BundleApp_r is a software that installs an additional program to display and/or download to your device unwanted advertisements, toolbars and may be considered privacy-invasive. These kinds of threats, called Adware, track your computer's web usage to feed you undesired ad pop-ups and some might even hijack your browser start or search pages, redirecting you to a different site or search engine than the one you had originally configured. BundleApp_r is currently ranked 6 in the world of online malware
Het kan mij dus niet schelen of het wel of niet op Windows 8 draait. Ik moet die troep in ieder geval niet. Hetzelfde geldt voor de rotzooi van Ask en Yahoo. En waarom een driver ergens anders downloaden dan van de fabrikant zelf? Daar is geen enkele reden voor.

Reclame, de beste manier om te onthouden van welke merken je GEEN producten wilt hebben!

N.B:
Niks persoonlijks brbr ;)
Maar om op je vraag terug te komen, ja, dat zal best wel werken, omdat de makers van de adware rommel er wel voor zullen zorgen dat het altijd en overal werkt. Maar mijn afkeer tegen dergelijke programma's en zeker via sites als Softonic, Ask en Yahoo moge duidelijk zijn.

Laatst bewerkt:
reactie

oke, bedankt voor de duidelijke uitleg
Ik snap het.
zeer grote kans op bagger in je pc

In mijn geval (HP pc) moet/kan ik dus beter naar HP gaan om daar drivers te halen

Mijn advies ?

Blokkeer het gehele softonic domein, het liefst al in de router.
Het enige dat je daar vandaan krijgt is een gigantische berg vervuiling van je PC.

Totaal niet mee eens. Als je hem gewoon bij de officiële site download is hij 100% schoon.
Ik vind het een ideale tool vooral na schone installaties die ik nogal eens uitvoer bij mensen. Met "1 klik" helemaal up to date.
Zoals gezegd wel ver weg blijven van Softtonic......

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Er zijn inderdaad wel goede programma's verkrijgbaar en die moet je dan bij de maker zelf vandaan halen. Mijn reactie was ook niet voor de programma's zelf bedoeld maar voor sites als Softonic. Dat is inderdaad niet duidelijk in mijn relaas.

Kijk wel uit met driverboosters want ook daar zit veel rommel tussen.

Laatst bewerkt:
Wat betreft Softtonic ben ik helemaal met je eens en dat er veel rommel tussen de aangeboden updaters zitten is ook waar maar Driver Booster is daarop een uitzondering en werkt prima :thumb:

Laatst bewerkt:
Die ga ik dan eens proberen :)

Edit:
Dat lijkt inderdaad een prima programma en dus ook een tip voor brbr.
Het draait hier goed op Windows 8.1

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan