wat vinden jullie van mijn nieuwe spel???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar kan ik niet over oordelen...ik zie gewoon niks...misschien eerder vragen stellen bij die "gamemaker".

James:)
 
Op alle vier de links krijg ik een error.
pagina kan niet gevonden worden.
 
Tja.....dat krijg je met die broekies als die oude vandagen zich er ook mee bemoeien :D
 
Grappig, maar zoals met al die gamemakergames; om het echt verslavend te krijgen moet je wat moeite doen.
 
FLUT spel dus
Als je jong bent heet dat anders vanSchagen! :cool:
Dan krijg je 3 sterretjes :D
 
ja die links doen het soms wel soms niet dus beetje raar :confused:, is er hier niet nog iemand die van die Flut game maker spellen maakt? k denk het nie! zijn nie zoveel spelletjes mensen hier...
 
Ik heb veel met Game Maker gemaakt, veel klein spul en grote dingen had ik soms geen zin meer in en dat laat ik t liggen.. (niemand die me opjaagt dan dus er komt dan ook niets meer van :p)
 
tuurlijk, Lees je pm even,
edit 1: nee wacht ik kan niet PM-en
lees dan je mail even..
edit 2: die heb je uitgeschakelt...

tja dan uhm moet je even wachten upload ik het wel ergens.
edit 3:
http://members.lycos.nl/redalert2clan/troy.rar
edit 4: Rechtermuisknop -> doel opslaan als

Nooit echt helemaal afgemaakt/geperfectioneerd maar dit is t spel waarmee ik het langste ben doorgegaan. Mail me anders even via hm, misschien kunnen we samen iets fabriceren =)
 
Laatst bewerkt:
De besturing werkt bij mij verkeerd om, is wat verwarrend... is ook niet een spel dat ik echt zou gaan spelen of zo, maar petje af voor de moeite! :thumb:
 
Ik vind het leuk gemaakt inderdaad.
Lijkt me leuk voor de kids.
Besturing werkt bij mij wel prima trouwens. :)
Knap gedaan. :thumb:
 
kijk op dat soort reacties zat ik nou te wachten! ;)

en Atlantis: lijkt me leuk
 
Deze ouwe heeft het ook geprobeert.

Muziek wordt ik nerveus van :confused:

Besturing werkt tegenover gesteld :D

Maar ik vindt het dapper dat je hem in elkaar heb gezet, en onze mening vraagt. :thumb:

groetjes speedtouch
 
o ik ben zo dapper! :p

maar bij dat 2de level is de besturing idd tegenovergesteld, dat heb ik expres gedaan, kweet ook nie waarom :D

knor :)
 
wrom die omgekeerde besturing:( ik vergis me altijd waardoor ik telkens doodga:p(in het tweede level dan, eerste lijkt me wat simpel:confused: kan die niet langer gemaakt worden??)
 
AtlantIs: is goed

het eerste level is idd makkelijk en t tweede ook, als je het eenmaal doorhebt, maar zo makkelijk is ie daarnaa niet meer... :)


knor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan