Wat vinden jullie van mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zorphion

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Berichten
56
Hallo
Ik heb me de laatste dagen bezig gehouden met het maken van een mooie en nette website. Ik heb alle onderdelen zelf ontworpen en uitgewerkt in Photoshop CS4. Verder heb ik de website in elkaar gezet met een webbuilder. Ik heb er wat content in gezet, maar dat stelt op dit moment niet veel voor.

Inhoud:

- Home (Welkom + Blog)
- Producten (Downloads, Media, Webtemplates)
- Contact (contact-formulier, is nog niet aanwezig)
- About US (is op dit moment leeg)

Verder heb ik een twitter vogel op de navigatiebalk zitten. Mijn vraag is wat jullie van deze website vinden qua gebruikersvriendelijkheid, leesbaarheid, kleurkeuze, lettertypes en andere belangrijke aspecten.

Website: http://zorphion.cwahi.net

Note!: De website staat op een gratis webserver, dus zal iets trager zijn met een kleine reclamebalk bovenaan.
 
Hallo,

Redelijk mooie site!
Paar kleine opmerkingen

De kleur voor de tekst van "Mijn allereerste blogpost..." is slecht gekozen! Grijs op grijs leest niet al te lekker
Verder als ik in producten op media drukt heb ik geen menu meer om terug te gaan!
En ik mis een favicon

Groeten,
 
We presenteren op deze website allerlei gratis software aan voor u.
als je snel leest lijkt het of het niet klopt wat er staat dus ik zou die zin even aanpassen.
verder zijn de contact en de about us pagina niet bereikbaar.
als je op meer drukt bij je blog en daarna op producten drukt krijg je een hele andere pagina.
dus kijk ook even de instellingen na van je pagina
 
Het klopt dat die zaken nog niet werken. Dat is ook eenvoudig op te lossen. Het ging me eigenlijk alleen om het ontwerp en kleur.lettertype keuze

Bedankt voor de erg hulpvolle reacties !! ;) TOP !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan