Wat vinden mensen zo slecht aan vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0111

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2012
Hallo allemaal. Wat vinden mensen zo slecht aan vista eigenlijk?
Ik had 1 weekje vista gehad. En na dat weekje las ik allemaal slechte dingen ovet vista op internet.

Een vriend zij: "Alleen als ik een super pc hebt neem ik vista, Kan ik mooi zeggen: Mijn pc start alle programma'svan te voren op" daarom is windows 7 er, de nieuwe verzie alleen sneller ;p

Vista heeft een slecht design. Mischien beter "sub-optimaal". Het is vervelend met teveel vragen. Start langzaam op. Heeft lage diskperformance en mindere compatibiliteitsopties. Met alle patches is veel weggewerkt later, maar ondertussen was windows7 al bijna op de markt en zijn de meeste mensen overgestapt op 7.

Hallo,

Vista is slecht, omdat het alles klaar zet in het geheugen, dus bijvoorbeeld, chrome, wat je zelde gebruikt en dat zo fratsen.. Blue screens zonder reden en ga zo maar door.

Hallo,

Dus genoeg redens eigenlijk om Windows 7 of 8 te pakken.

Werk al sinds 2007 met Vista Home Primium op een Hp Pavilion notebook Pc.
32 bits 2GB besturings systeem.
Voorzien van virus programma een malware programma registercleaner
en een spionnetje.
Heb ik nog geen slechte ervaringen,worden geen zware spelen opgespeeld
verder doe ik er alles mee!

vriendelijke groet,

Ik ben het hier niet mee eens. We hebben beneden een Toshiba laptop en daar draait Vista al 3 jaar goed op, zonder veel ernstige problemen als blue screens. Volgens mij heeft die laptop nog nooit een blue screen gehad (even afkloppen) en er zijn ook nooit problemen met het booten geweest. Probleem is dat er indertijd computers zijn verkocht, veelal van Packard Bell, Acer en HP-Compaq, die Vista eigenlijk net niet aan konden. Toen mijn oude pc op een gegeven moment XP had (door Vista niet meer kon opstarten, per abuis verkeerd programma verwijderd) werkt hij ineens veel sneller zonder veel vastlopers. De Toshiba laptop hebben mijn ouders sinds september 2009 en toen werden er computers en laptops gemaakt met snellere hardware die wel geschikt waren voor de eisen van Vista. Doordat Vista zich teveel focuste op design zijn de eisen waaraan een computer moet voldoen te hoog geworden. Hedendaagse computers kunnen windows aero makkelijk aan maar vergeet niet dat de computers van 2006 en 2007, toen Vista door de massa in gebruik werd genomen, bijvoorbeeld nog maar een Pentium Dual Core processor van 2 Ghz hadden en bijvoorbeeld een Radeon X1900 XT als videokaart. En dan had je nog een redelijk snelle computer. Ik wil maar zeggen, de ontwikkelingen zijn heel snel gegaan, de hardware liep toen gewoon nog wat achter op de nieuwe software.

Ik ben het hier niet mee eens.

Met wie niet is me niet duidelijk.

Dat ik een oud beestje heb en de ontwikkelingen snel zijn gegaan weet ik wel.
Maar ik heb de beurs niet om van af me eerste comador64 tot en met windows 8
mee te gaan.
En ik nu al sinds 2007 naar alle tevredenheid Met Vista werk ook met rand apparatuur,
dat hoop ik ook nog even te blijven doen.

Dus dat wou ik ts mededelen.

Laatst bewerkt:
hallo,

windows vista is net zoals 8 een grote flop.. Dus een soort tussen versie voor de volgende die het weer goed gaat doen.

DAAR BEN IK HET ZEKER NIET MEE EENS!!!!! windows 8 is snel en super handig, het is alleen wat wennen, Iedereen loopt het af te kraken maar dat slaat nergens op!!!!! windows blue krijgt ook weer tegeltjes alleen dan weer wat mooier.

Dat is mening.. Als je het daar niet mee kan zijn mag dat. Maar de verkoop cijfers liegen er niet om.. Omdat alles teveel tablet is gericht.. Vind het zelf niet zo fijn.

Met wie niet is me niet duidelijk.

Dat ik een oud beestje heb en de ontwikkelingen snel zijn gegaan weet ik wel.
Maar ik heb de beurs niet om van af me eerste comador64 tot en met windows 8
mee te gaan.
En ik nu al sinds 2007 naar alle tevredenheid Met Vista werk ook met rand apparatuur,
dat hoop ik ook nog even te blijven doen.

Dus dat wou ik ts mededelen.
Ik ben het uiteraard niet eens met Nicj56. Ik vind Vista geen absolute mislukking alleen het is niet de beste windows ooit. Echter merk ik dat er hier heel ongenuanceerd gesproken wordt, alsof alle computers die Vista draaien met een virus besmet zijn. Ik wil dat beeld even rechttrekken.

windows 8 is wel veel beter dan vista, windows 8 is wennen maar na later gebruik vind je dat er niks mis mee is.

. Echter merk ik dat er hier heel ongenuanceerd gesproken wordt, alsof alle computers die Vista draaien met een virus besmet zijn. Ik wil dat beeld even rechttrekken.

Daar sluit ik me bij aan. wil dus ook TS (gast0111) succes wensen met het verdere gebruik van haar Vista'tje

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan