Wat vinden we ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer dat wel altijd maar ik eindig altijd met wat leuke dingen aanklikken; en niet wetend of het compatible is of een beetje goed.

Ik zit het liefst onder deze prijs; maar 800 is wel me max.



Annbevelingen?
 
beeldscherm hoeft niet, die heb ik zelf nog.
Muis/toetsenbord is optioneel. In principe niet. Kheb die zelf ook nog ligen.
 
Ik zelf kan het wel; wss beetje roestig. Maar ken wel mensen die het kunnen doen voor me.
 
hmm,
als je nou nog 60 euro over je budget heen gaat kan de pc nog net iets langer mee en kun je wel alles op max spelen.
dus video kaart die van 60 euro pakken.
en ik zou ook de partities in 50/50% laten verdelen, dan zet je op 1 partitie de dingen die je op cd hebt staan, en de andere je muziek etc.

dan raak je dat iig niet kwijt als hij crashed.

En ik kan er wel 1 voor je samenstellen, maar ik denk dat dit voor jou makkelijker is.
met garantie etc.
 
Je bedoeld die van die de site van 850?

met die van 800 zat ik eigenlijk al over me budget heen.


Maar die van 800 is wel goed voor mijn doeleinde?
 
Je bedoeld die van die de site van 850?

met die van 800 zat ik eigenlijk al over me budget heen.


Maar die van 800 is wel goed voor mijn doeleinde?

ja dat is een leuk systeempje voor 800 euro, maar die van marsmannetje is weer net iets beter en die zal ook langer mee gaan.
en ik weet niet of azerty die al zelf in elkaar zet
 
Ik zou voor die € 25,- meer toch echt overwegen om voor het eerste systeem van marsmannetje te gaan hoor maar kan natuurlijk niet in jou zakken kijken.
Mooi samen gesteld die PC maar dat kan je ook rustig aan hem overlaten.
 
Allen bedankt voor het reageren;

Ik denk dat ik Marmannetje zijn advies volg voor de eerst dan, die extra 25euro is het dan ook niet waard.

die eerst is al in elkaar gezet dan hé?
 
Nog 1 Vraag:

Hoe zit het met de Garantie bij Azerty? kan het niet heel duidelijk vinden op de site?

Ik ben altijd wel voorzichtig met zo van sites bestellen; dit een beetje goede Site/shop en met snelle bezorgservices??
 
Laatst bewerkt:
Het is een van de grootste webshops van Nederland. Voor een webshop redelijk snel.
Maar ja... ze hebben kleine voorraden, dus je moet niet verwachten dat je binnen 2 dagen de pc al in huis hebt....
Je hoeft trouwens pas te betalen als alles echt binnen is bij Azerty. Groot voordeel. (sommige zaken gaan pas iets doen als de betaling binnen is).
Ik bestel er in elk geval al jaren. (maar goed: dat zijn in totaal nu ook weer niet zo heel veel bestellingen)

http://tweakers.net/shopreview/6703/azerty.html
 
Laatst bewerkt:
Ok thanks A lot, ik heb de er eerste link die je mij aanbeval besteld.

Ik zal hem straks ook meteen afrekenen dan heb ik dat vast gedaan:)

Bedankt allemaal!
 
Ik zag zojuist dat ze wachten op de producten; (de status)

Dus ik betaal wanneer er staat wacht op betaling:)
 
inderdaad. Heel soms komt het voor dat een produkt niet leverbaar is. Dan moet je soms een ander artikel kiezen die net een paar euro duurder of goedkoper is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan