Wat vinden we van joomla????

Status
Niet open voor verdere reacties.

diaan04

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hallo,
Ik heb een website in frontpage en ik overweeg om hem om te zetten naar joomla is dat verstandig of raden jullie een andere programma aan
alvast bedankt voor jullie reaktie's
diana
:thumb:

Hallo,
Ik heb een website in frontpage en ik overweeg om hem om te zetten naar joomla is dat verstandig of raden jullie een andere programma aan
alvast bedankt voor jullie reaktie's
diana
:thumb:

Joomla heeft een wat steilere leercurve (je hebt oa kennis van php nodig) dan Frontpage in 1e instantie heeft. Als je al wat meer ervaring met het bouwen van complexere sites én php hebt zou je het even kunnen installeren op een testsite, heb ik toevallig gisteren nog gedaan, en is 20 minuten werk. Het zal ook wat afhangen van je persoonlijke voorkeur gok ik, en de hoeveelheid dynamische content op de site.

Ik heb goede ervaringen met Joomla. Je hebt er wel wat technische kennis voor nodig (CSS, MySQL, PHP).

Joomla heeft alleen die kennis als vereiste bij de installatie.

Je moet wel de beschikking over een database hebben en daar de inloggegevens bij de hand van hebben.

De rest van Joomla qua instellen is gewoon via een menu-structuur aan te passen.

Joomla werkt erg prettig al ben ik er nog niet uit of ik een stuk code kan inplementeren in mijn huidige lay-out

Template aanpassen

Joomla werkt erg prettig al ben ik er nog niet uit of ik een stuk code kan inplementeren in mijn huidige lay-out

Even voor Sensicane: Een Template aanpassen kan gewoon met HTML in je index.php van je gebruikte Template. Voorbeeld: q-divers.nl is een samenraapsel van twee andere template's en een een losse scrol-script linksboven.

Mijn antwoord op de hoofd vraag [ wat vinden we van joomla.??? ].

Mijn mening: gewoon :thumb: supper :thumb:, ik ben al vanaf 2004 met Mambo en Joomla sites bezig en raad iedereen dit aan. Dat beetjes PHP en HTML kennis wat je nog moet hebben kan je altijd vragen op de diverse joomla site's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan