Eminemzdogz
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2003
Eey mensen....ik heb een vraagje en jullie deskundigen kunnen mij daar vast wel mee helpen:
Ik ben op zoek naar een nieuwe GOEDE pc namelijk met de specificaties:
Pentium 4 2,66 Ghz
Harde schijf van minstens 100 Gb
Geforce 4 Videokaart (64mb)
Verder weet ik niet wat er precies allemaal in moet maar ik speel graag games dus ik moet wel alles hebben om dat goed te kunnen. Verder moet ik veel op internet kunnen doen maar dat is volgens mij alleen maar een software kwestie (behalve het modem en de netwerkkaart dan)
Welke PC raden jullie mij aan om te kopen (mag maximaal 1200 euro kosten)?? En graag zou ik oowk een site weten waar ik ze kan kopen/bekijken/samenstellen zoals ik de pc graag wil...
Alvast bedankt,
Eminemzdogz
Ik ben op zoek naar een nieuwe GOEDE pc namelijk met de specificaties:
Pentium 4 2,66 Ghz
Harde schijf van minstens 100 Gb
Geforce 4 Videokaart (64mb)
Verder weet ik niet wat er precies allemaal in moet maar ik speel graag games dus ik moet wel alles hebben om dat goed te kunnen. Verder moet ik veel op internet kunnen doen maar dat is volgens mij alleen maar een software kwestie (behalve het modem en de netwerkkaart dan)
Welke PC raden jullie mij aan om te kopen (mag maximaal 1200 euro kosten)?? En graag zou ik oowk een site weten waar ik ze kan kopen/bekijken/samenstellen zoals ik de pc graag wil...
Alvast bedankt,
Eminemzdogz